A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NC750X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelem első látásra

Szöveges ítélet

Ez a saját szerény véleményem, nem pedig valami féle reklám. 2012-őt írunk, megjelent a Honda nc 700 x, new concepcion=új koncepció. Akkor a Honda a takarékosság piacát akarta lefedni. Gondoltak egyet, az 1.4-es jazz motorját félbe vágták, és a tankot is előről az ülés alá tették, így letéve a súlypontot és egy bukósisaknyi helyet nyerve, elől lett egy ''hatalmas'' csomagtér. Nekem már akkor megtetszett a moci, és én váltani akartam a yamaha majesty 400-as robogómról. Azt akartam, hogy takarékos legyen (a 3.5 literes fogyasztás amit ígérnek tényleg annyi, de télen 1 literrel több) praktikus, könnyen kezelhető, olcsó fenntartású. El is mentem a szallerbeckhez megnézni a mocit. Bele szerelmesedtem, de azért voltak kételyeim, mivel mégis csak új koncepcióról van szó. Gondoltam várok a vétellel, és addig elolvasom az összes cikket, használói véleményt, népítéletet. Hát kapott hideget és meleget is egyaránt. Telt múlt az idő, már másfél éve nézegettem szerelmemet és akkor kijött a 750 x. Nagyobb teljesítmény, bordázott ülés, állítható első fékkar, fokozat kijelző. Vissza a szallerbeckhez, mondtam magamnak azonnal. 2014 tavaszán kiis próbáltam, Stáhly Zsolt volt ebben a segítségemre. Amikor leszálltam a próbakör után róla, a szó legszorosabb értelmében remegtem. Mondtam, hogy ez nekem kell. Megint vártam egy évet hátha le megy az ára, ee nagyon tartja. Ki mentem Bischofwiesenbe és ott vettem meg a motort 2015 június 7dikén. Újomnan vettem 0 kilóméteresen. 800 kilómétert vezettem haza. Azóta városban használom inkább a motort. Ez egy tökéletes motor (a számomra). Azóta már több mint 8000 km-t mentem vele. Nekem ő az igazi a motorok közül. Mielőtt megvettem volna, nagyon sok motort kipróbáltam, de egyik sem tudza azt az érzést adni, mint ez. A Honda nem csak egy márka. A Honda egy érzés számomra. Csak ajánlani tudom. 2 dolgot hiányolok csak belőle: 1 még 2 fokozat elférne a váltójában, 2 ha 12ezres fordulatig ki lehetne pörgetni az sem lenne hátrány. Megérte a pénzét, és ha esetleg valamikor eladnám (ami nem hinném, hogy be fog kövezkezni) akkor a helyébe egy Honda Goldwing fog kerülni.

Hibalista

- Idomok

Ide hordtam szervizbe

Honda dream

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Yp 400 Következő motorja? Goldwing
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69