A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 250 2004 (249)

Cbf 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Szürke Sárkány

Szöveges ítélet


2005 májusában vettem meg életem első Hondáját. Honda = Örökkön örökké. Honda forever.
Anno az első komoly moci amivel vittek egy CBR600F volt és már ott megfogott a Honda. Minőség, megbízhatóság, profizmus.
Egy 125ös ETZ után ültem át erre. Elsőre még az irányjelző kapcsoló is furcsa volt, de egyszerűen elvarázsolt. Nagyon jó a kidolgozási minősége. Tökéletes külcsiny, kifogástalan műszaki tartalommal. Bár lehetne kicsit erősebb, de ezt mindig minden motorra lehet mondani. Mindennapos ingázásra és túrázásra is használható. Mindig 500asnak nézik, ezért nem nagyon mernek bekóstolni. Szeretem.

Negatívumok: /nem sok csak pár apróság ami szerintem módosítadó/
A szívató nagyon vacak, elől lehetne hosszabb a sárvédő a kipuf előtt. A közép sztendernek lehetne reális ára (23eFt). Dobhatnának hozzá egy pár lovat és jobban eloszthatnák azt a 6 sebességet, szerintem lehetnének hosszabbak a fokozatok. Így nagyobb lenne az utazója és végsebessége. A fékek elég gyengék. Két személlyel mindenképp kevés, egyel is lehetne több. Elférne hátra is egy tárcsa.

A következő szériához pár ötlet:
Elől komolyabb fék, kicsit nagyobb sárvédő, vörös műszerfelvilágítás, injektoros blokk, hátul tárcsafék, LEdes hátsólámpa.

:)

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Motorcenter
Márkakereskedés és szerviz
8000 Székesfehérvár, Horváth I. u., Vízügy
Telefon: (22) 324-963
Telefax: (22) 324-963
motorcenter@t-online.hu
Nyitva tartás:
• Hétfő-Péntek: 9-17 h
• Szombat: 9-12 h csak nyáron


Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11301
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69