A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

GL1800 F6C, Valkyrie 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tényleg Valkyrie

Szöveges ítélet

Meglátni és megszeretni.:) Tényleg egy szárnyas angyal :)

Ki sem próbáltam. Bemenetem az előző motorommal a wilkerhez, és ki volt állítva ez a csoda gép. Megláttam. Ráültem, és azt mondtam ez kell nekem. Anélkül hogy tesztvezettem volna, megvettem.

Egyszerűen gyönyörű, az üléspozíció tökéletes.
Egy percig sem bántam meg. Talán csak az alap goldwingben meglévő hátramenet hiányzik, figyelni kell hogy lejtőn orral előre ne parkoljon az ember - visszatolni embert próbáló feladat :)

Egy szezon alatt, hosszú túrákkal 18.000 km-t tettem bele döntően két személlyel. 80 kiloval könnyebb mint a fullos goldwing. És gyönyörű. Ezt nem győzöm hangsúlyozni :) Súlya egyedül esőben hátrány, nedves aszfalton csúszkál rendesen. Amikor megjelentem vele szervezett túrán, mindenkinek lefele görbült a szája, hogy akkor tötymörgés lesz, és majd rám kell várni. Ehelyett mindig nekem kellett várnom a többségre :) Ha már gurul nagyon könnyű kezelni, bár a súlya azért érződik. És a kényelem.... Megyek vekl 500 km-t és meg sem érzem. Meg se kellene állni. Enyhe terepre , földutakra még lehet vinni, de a traktor nyomos ázott földút már sok neki :) De nem is oda való. Elnyújtott nagy sebességű kanyarokat szereti, szerpentineknél a visszafordítókban már a súlya miatt nehezebb terelgetni. A végsebessége 200 közül van de az ember nem is nagyon akarja hajtani, gyk 50-nél felteszi 5. be, és legközelebb akkor vált amikor leszáll róla és üresbe teszi - mindent megold a nyomaték.

A kiegészítők horror áron vannak hozzá, a gyári bőr oldaltáskák használhatatlanok, kicsik, nem zárhatóak. Most télen a két szezon között kap kemény egyedileg gyártott, zárható dobozokat - mellesleg a gyári szuytok bőrtáskák árának harmadáért. Így már lehet vele majd túrázni, és nem kell azon morfondírozni, hogy mit nem vigyünk, mert nem fér be.

Hátsó ülés a párom szerint szinte fotel, nagyon kényelmes, háttámla mondjuk extra, de az kell a túrákhoz. Két személlyel ugyanolyan mint egyedül. A motor súlya annyira elviszi, hogy észre sem venni hogy van valaki hátul.

Gumit zabalja - bár én hajtom a szerpentineken, úgy hogy hólagosodik a gumi - 12-13.000-et bírnak első és hátdó egyaránt.Ez elég borsos tétel a karbantartásban. Fékeket szintén kb gumicserével együtt eszi meg - elsőt 2-3.000 el korábban. Ezen kívül csak olajcserék vannak - ennyi.

Fogyasztás - nagyon csapatva akár 7.5-8 ig is felkúszhat, nyugisan, túrázva - sebességhatárokat betratva - 5 liter. Én 6-6.5 körül szoktam fogyasztani.

Mindenkinek ajánlom, aki nem fél a nehéz gépektől, túrára akarja használni. Rövid túrákra, örült csapatásra azért nem alkalmas - és felesleges, arra egy második motor kell, ha ilyesmire van igény és a valkyrie mellett teszi le valaki a voksát.

Hibalista

- Gázbowden szakadt 17.000-nél. Honda assistance jött trailerrel, egy órán belül és a legközelebbi márkakereskedében garanciában javították.

Ide hordtam szervizbe

Honda Wilker
Itt is vettem. Maximálisan elégesett vagyok, mindenben segítőkészek, egyedi igényeket is megoldják

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Honmda szallerbeck
Gond nélkül cserélték a szakadt gázbowdent garanciában

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? VFR1200xd Következő motorja? Ha kijön az új valkyrie ...:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69