A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 500 2004 (499)

Cbf 500 2004 (499) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Több, mint kezdőmotor

Szöveges ítélet

Kezdő motornak vettem, kicsit féltem a kategóriatársakénál nagyobb teljesítménytől, de semmi gondot nem okozott, pedig csak simsonos múltam volt, annak is 25 éve már. Er-5 és gs500 között vaciláltam, amikor szembe jött ez a motor, nem volt kérdés, belezúgtam, pár éves formavilág, minden paramétere jobb, megéri azt a kis plusszt. Percig nincs frusztrált kezdőmotoros érzésed, HONDÁS vagy és kész. Pedig nem vagyok márkahű, eddig 9 autóm 7 márka volt, ami éppen megtetszett, de a többi japán motormárkára rá sem nézek egy ideje, nemtom mi van, olaszt meg Triumphot nem fogok venni, hiába tecc, szóval csak a Honda marad, ez van.
Az mondjuk zavart az elején, hogy pörgetni kell ezt is, mint a gs500at, alacsony fordulaton rángat, aztán meg ugrik, de hamar hozzá lehet szokni a kis kuplungjátékhoz, utána kezes mint a farkasbőrbe bújt bárány. Városban nem használom, ha nem muszáj, 4,5 az átlagfogyasztás. Remek jó kirándulni, túrázni, Bakony, Bükk, Pilis, ami adódik, élvezet a kanyargás, feltünésmentesen csinálja a dolgát, nem szól vissza, olyan mintha neked lennének kerekeid.
Ja, és nincs út, ahol ne nézegetnék, kérdezgetnének, ha letámasztom, büszkeség egy gép, na, hiába csak ötszázas!

Hibalista

- Valami leszívja az akksit, ha 4-5 napig áll... Lehet, hogy nem kéne állni hagyni, az a baj..? Amúgy tökéletesen működik.

Ide hordtam szervizbe

Maxxpower, kijöttek egy új akksival házhoz (!), ez szép tőlük, mondjuk nem ez volt a baj...

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69