A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S (599 cm3)

Cbf 600 S (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Unalmasan megbízható mindenes=CBF

Szöveges ítélet

Régóta szerettem volna "nagymotort". Előtte csak egy robogóm volt,amit egyébként imádtam (Suzuki Lets II.)A kezdeti keresgélésekkor végigmentem a Bandit- Sv- Gs- Cb vonalon.A gyakorlati órákat egy 500-as CBF-en töltöttem, így került képbe a típus. Kezdetben az 500-asokat nézegettem, de néha kacérkodtam a 600-as gondolatával.Volt egy banki lefoglalt CBf600N,amit elvittek az orrom elől, így jött a képbe a végső nyertes fekete CBF600S06-os. Sajnos a motor eleje törött volt,de ezt az eladó elmondta,ő törötten vette,csak javításra és eladásra.Azért is volt annyi az ára, h megtudjam venni.
Így tettem szert egy novemberi napom a motoromra.Ennyit a vásárlásról, és jöjjön a motor.

Röviden: imádom.
Hosszabban:
A motor hihetetlenül okoldalú és praktikus. A törésből eredően az idomok illesztései nem tökéletesek,de ez csak esztétika.Egyébként tökéletesen működik.
A motorja nagyon megbízható. Nekem az ereje is elég,két személlyel csomagokkal a Fogarason jó tempóban lehetett vele menni,és ami hihetetlen, hogy 5 liter körül volt az átlaga.Tudom,hogy az összes teszt azt írja,hogy unalmas motor,de én pont emiatt szeretem.Nekem elég.
A futóműve az én tudásomnál többet tud,tehát nekem elég.
A motort túrázásra használom. Többször voltam vele Erdélyben és tökéletesen teljesített.Napi 600-800km is teljesíthető vele, illetve a napi 10-11 óra is kibírható rajta.
Amiért a legjobban szeretem,hogy tényleg sokoldalú. Az első túrámon Erdélyben Transalpokkal mentem könnyű terepre és a motor minden gond,vagy nehézség nélkül bírta a saras,köves terepet. Nem voltam lassabb, vagy hasonlók. Pedig sokan kinevettek, hogy ezzel oda? Hülyeség.De bizonyított.
Az egyetlen ami igazán zavar benne, hogy 6.ban 120 körül előjön a remegés,ami típusbetegség. Ezt kellene orvosolnom,és tökéletes lenne.
A kiegészítőkből én vettem rá középső támaszt, bukócsövet, hátsó "belső" sárvédőt, nyeregtáska tartót táskákkal,hátra dobozt,amihez a konzolt magam csináltam. Íyg felszerelve egy tanktáskával 2 személy egy heti cucca simán elfért. Jah és természetesen a hajszárító hang ellen egy noname sportdobot vettem,amit magam kibeleltem, így pont jó a hangja,de nem utálnak ki a szomszédok.

Sokat gondolkodtam,hogy lecserélem. VFR800 és CBF1000 körül nézelődök mindig,de sajnálom eladni,főleg hogy nagyon tartja az árát. A VFR nem lenne olyan kényelmes szerintem nekem mint ez.Ezen 140-160-ig egyenes háttal ülök, és nem szed le szél.
Összefoglalva ez egy tökéletes tanuló motor,amint nem feltétlen un meg az ember később, és nagyon sokoldalú, megbízható, alacsony fenntartási költségekkel.

Hibalista

- Hátsó féklámpa izzó. - Gáz bowdenből az egyik a kettőből.kb8000ft - Kormánycsapágy csere. kb 12000ft. - Azon kívül csak a kopó-fogyó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Szél Imre Kisújszállás.Megbízható, nagy szakértelemmel rendelkező szerelő.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 17500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Letz II. Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69