A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

sh 300i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vágyak és valóság

Szöveges ítélet

Budapest közelében lakom,napi rendszerességgel küzdök a forgalmi káosszal.
Többnyire két motort tartok,robogót a városi forgataghoz,élvezkedéshez min-
díg engedve az aktuális hóbortomnak,nagyobb váltós mocit használok. Anyagi
megfontolásból előszőr 2016-ban gondoltam,hogy megpróbálok egy kétkerekűt
tartani.Nagyon sok újságirói tesztet elolvastam,végül a megújult Honda SH 300-as lett a befutó. Az ülés alá tényleg befér akár egy zárt bukósisak is
ha az egyszerű héjszerkezetű. A hátsó doboz kompromisszum mentes,sisak mellé
vékonyabb kabát,kesztyű is elfér. Nagybevásárlásnál és a fel le szállásnál
nagyon előnyös a sík padlólemez. Kulcsnélküli rendszere még a hátsó dobozt
nem kezeli,de nagy áldás a hétköznapokban. Az elem merülését a műszerfalon
villogó kulcs ikon jelzi,kb.két évente kell cserélni. A váz,fék,futómú hár-
mas nagyon jól teszi dolgát,még végsebesség környékén is.Fantasztikusan for-
dul,szűkebb szerpentines szakaszokon zavarba lehet hozni vele néhány NAGYMO-
TOROS társunkat. Motor teljesítménye,nyomatékleadása ebben a méretosztályban
nagyon jó. Ha nem siet az ember,akár 2,6l/100km-es fogyasztás is elérhe-
tő! Méretéből, motorerőből,pakolhatóság szempontjából városban verhetetlen,
néha még sok is. Országúton is jól teljesít,de nem ez ő világa. A forgalom
ritmusa itt is tartható vele (100-110 utazó,innen még van némi tartalék)de
a már nagy "ÉLMÉNYT" nem ad. Néhány negatívum: A befecskendező szelepnek
nagy a működési zaja,(első hallásra megnövekedett szelephézagra gondoltam).
Ha utast szállítottam, 70-80-as tempónál enyhén vibrált rezonált gázelvétel
után.Tempós kanyarokban leér a középállvány talpszéle mindkét irányban. Nagyon veszélyes,mert szélső helyzetben bukáshoz vezethet! Ennek a leérésnek
meg az országúti gyengébb teljesítésnek köszönhetően végül eladtam,és újra
két motort tartok.( 110-es suzuki address,suzuki GSXS 750)

Hibalista

- Az első utamon hazafelé az átadó szervízből,a jobb oldali tükröt fognom kellett mert nem húzták meg a rögzítőanyát!(Ez nem a motor hibája,további-
- akban csak a kötelező szervizekre vittem.

Ide hordtam szervizbe

Garanciális időszakban (első két év)Honda Dream.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Garanciális idő lejárta után magam szervizeltem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? NC 700 X Következő motorja? CB500 X
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69