A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xrv Africa Twin 750 1990 (749)

Xrv Africa Twin 750 1990 (749) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

VILÁGJÁRO HONDA

Szöveges ítélet

XRV750 rd07 tipusu moc :) a motorja elég nyomatékos kétszemélyel is meg pakolva utazoja olyan 140km körül kényelmes, igazábol az elözésekre kell oda figyelni ilyenkor már kicsit belassul a gép,modjuk én egy 1200as banditrol ültem át erre és 100le -100nm hez szokva érdekes lett volna ha nem érzem gyengébnek az Africát,szélvédelem egész jo pedig nekem gyári plexim volt csak,tesojának Transalpnak probáltam hát sokkal gyérebb a védelme még turaplexivel is viszont kényelmesebb az ülése gyárilag az Africát át kell alakitani ülésileg (csak) turásabra mert a gyári ülés igazábol akkor lenne jo ha sokat terepeznénk a géppel és tőbnyire ilyenkor 50%ban ugy is állnánk a lábtartokon.A futomüve elég kanyarbarát és nagyon jo igazi másodrendü szar utakon is elég jo tempo tarthato vele,a bandit itt már elvesztette volna a csatát az Africával de még nagyon sok más motor is lemaradna mögötte ilyenkor,földutakon és lájtos terepezéskor azért vigyázzni kell vele elég nagy sulya miatt de olyan helyekre eljuthatsz vele hogy else hiszed amig ki nem probálod igazán a motor nagyon sokat tud jo gumikkal tényleg csak a gazdáján mulik mit tud kihozni belöle rettentöen sokoldalu és univerzális motor elég jo minden hova városba, turázni,endurozgatni lájtos terepre igazi világjáro a Hondátol,szerintem az utodját nem lehet a varadéronak nevezni mert ennyire azt nem lehet kihasználni és sokkal inkább már csak aszfalton lehet használni a sulyábol es futomü adotságaibol egyértelmüen.Africa Twin tényleg jo motor kár hogy már nem gyártják,kicsit már bánom hogy eladtam ahoz képest hogy párszor lerobantam vele egyszerü piti hibák miatt.Ui:lehet hogy még egyszer vissza ülök rá...

Hibalista

- Lelazult akksi saru,akksi kipurcant.
- Feszabályzo tultöltött gyári volt szétnyomta megint az akksit.
- Kuplung elszált nem igazán emelt ki,behuzva ment 1ben a motor,csere. Nekem sikerült kifognom egy elég lestrapált példányt orájában 40000rel de ez lazán lehettet 140000km hozzáértök többen mondták,ugy hogy ahoz képest nem vészes dolgok mondjuk én hiába kiméltem szerintem.

Ide hordtam szervizbe

RED-BARON törökbálint.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69