A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nx 650 Dominator 1988 (650)

Nx 650 Dominator 1988 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

viper dugó benne :)

Szöveges ítélet

Jo tulajdonságai: bárhol elmegy, a 110mph=170kmph gyári végsebesség (15x42 es áttétellel, hihető) mondjuk 130kmph as utazóig még elmegy szodával, egyébként 6 liternél megáll.
A tank méretéről eltérő andegdóták vannak, 12 vagy 16 literes.
Alap áttételt rövidnek erzem egy ekkora motorohoz, amibe 10 centis a dugo :)
bárhol használhato, bármire. van ettöl gyorsabb vagy kényelmesebb motor, de azokról ez nem mondhato el.
Rossz tulajdonságai:
állitolag sok hibás sorozatu CDI unit.
füvön 1-.2-3-4 ben hirtelen gázra hirtelen elfekszel és ilyenek.
egyeseknek magas, meg 170 kilo terepen talán nem a legkönnyebb. ... Persze az XR 400 könnyebb pl, az meg utazni rosszabb.

Hibalista

- Eddig semmi baja sincs, feltételezem más is keni a láncot és a bowdeneket. Meg néha cserél olajat../itt 3000/ :)
- 20 eve a foncsor folyamatosan nyeli a höt, igy már nem az igazi,
- majd lesz rajta vagy dupla lámpa, vagy más komplett fejidom. /plexivel/
- ja majd el felejtem volt anno egy ilyen "hirtelen halál" szeru megállás, csak alapjáraton, és nem is tul alacsonyan egyszerüen megállt. sokan beszéltek sok félét, de akkor is a szegény alapjárati keverék és a nagy henger nagy tehetetlensége kis fordulaton.. okozta.
-

Ide hordtam szervizbe

Dave Bácsi, Kelet mo.
elérhetösege : classified :) /nehogy már/

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Pancser :)
/én/
hajtomü téma kivételével bármi.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1988
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69