A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NES 150 (@, Chiocciola)) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Virgonc sámli

Szöveges ítélet

Nagyon fürge kis jószág. Élmény vele a lámpánál előre menni. Mikor a diesel vagyányok füstfelhővel indulnak én előttük maradok 10-ből tízszer. Ezt nálam kb:3,3-3,6 literes fogyasztással abszolválja. 9-literes a tank.
Robogóhoz képest kényelmes, viszonylag magas az üléspozíciója, alacsonyabb ember lába le se ér róla. (kb:175-alatt) 13-as kerekeken megy, kátyúkkal vigyázni kell...
Két személlyel is elmegy gond nélkül. Szép kellemes négyütemű hangja van.
Pár nagymotor után ez az első robogóm, de nagyon megszerettem. Rohangálni városban kiváló, országútra kompromisszumokkal elmegy. Saját óra szerint 110 a vége. Hosszabb úton nem jártam még vele, nem is arra vettem. Csak ajánlani tudom. Nem válnék meg tőle pillanatnyilag, pedig több ismerősöm komolyan meg akarta venni egy-egy próbakör után...

Hibalista

- Hidegindító patron rosszalkodott a karburátoron.
- Kopó-fogyóanyagok. (fékbetét, röpsúlyos kuplung pofák)
- Semmi komoly, eddig nagyon megbízható. Külsejére költöttem, de az nem életbevágó.
-

Ide hordtam szervizbe

SK. művek, én csinálok rajta mindent.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Honda márkaszervíz.
Készségesek, alkatrészt tőlük veszek.
Más tapasztalatom nincs velük.
A gyári alkatrész nem olcsó, aminél érdemes meg kell nézni a bontókat is.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? GPZ900 Következő motorja? Valami. Nem tervezek még...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69