A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 250 1989 (249)

Vt 250 1989 (249) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

VTZ 250 = Megbízható kezdőmotor

Szöveges ítélet

125-ös MZ-ről ültem át, érettségire kaptam. Az MZ után maga volt az álom. Az eddig megszokott MZ-s 110 kmh lejtőn lefelé hátszéllel végsebesség megszűnt, helyette a Hondával ez lett az utazóm. Ha jól emlékszem 50-nél 6000-ret, 100-nál 8000-ret pörgött a blokkja. Igen pörgős motor, de ez 250-es. A 120 kmh-s túratempót minden gond nélkül tartja, végsebessége 140. A blokkja egy picit ciripelt, de nem zavaróan, viszont nagyon szépen, finoman járt.
Elég kényelmes, viszont kb 100 km után éreztem a csuklóm, mondjuk lehet, hogy nem 190 centis emberekre tervezték. Ha a szintén 190 centis öcsém felült mögém, amikor a városban motoroztam, nagyon pattogott a motor, ez már túlterhelést jelent számára(kb 200 kilós súly).
Amíg nálam volt, semmi hiba nem történt, csak a megszokott hondás fesszabályzó ment tönkre.
Fogyasztása kb 4 liter volt.
Összegzésként: egy 250-eshez képest meglepően jól gyorsuló, megbízható, kényelmes kezdő motor, amit elég olcsón lehet beszerezni és soha nem hagy cserben. A motorozás ideális első lépcsője.

Hibalista

- Feszültség szabályzó és az akksi lemerült, de ez természetes.

Ide hordtam szervizbe

Nem volt szerelőnél.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69