A nyomatékgyár
Szöveges ítélet
6000km el vettem a motor 3 évet állt mert előző tulaja eldőlt vele lámpánál és utána nem használta szinte egyszer se. (valszeg félt) Hál istennek csak a fény sérült.
kissé el volt tunyulva a gép, csak 1 henger járt, de egy alapos karbi tisztítás után előbújt belőle a vadállat (72 ló az 72 ló) nem egy kimondott chopper kívánja a pörgetést ott érzi magát a bőrében, nyomatékból nincs hiány (erősebb gáznál nem kicsit radírozza a hátsót, kitör mint egy supermoto XD )de tényleg nem vicc.
A gyári kipuffja elég csendes ez engem zavart így gyártatva lett rá savállóból dupla csöves kipuff( nem ragozom :)fogyasztása kielégítő 4,5 liter normálisan közlekedve.
kényelmesnek kényelmes az ülés, kiválló a pozíciója a kormánynak, viszont a lábtartóval nem voltam kibékülve (szerintem nagyon elől van, zavart) teli talpas lábtartóval sokkal jobb lehet, a másik fő dolog az a szélvédelem hát az 0 XD zavaró is 100 felett (mondjuk a nyitott sisakkal nem is csoda) egy plexi szerintem nem árt aki hosszabb túrákat tervez (a szél sok erőt ki tud venni az emberből)
kicsit nyersen jár a blokk (hyo jelenség). Van rajta krómozott műanyag itt ott( szebb lenne ha fémből lenne)de nem vészes, végsebességét nem tudom egyszer mentem a sv-s kollégák után 180-ig de ott már letépett a szél ( de volt még benne)
Jah majd el felejtettem hogy pár gyári csavar olyan mint a rozsdabogja (nem mindegyiket sikerült lekezelni a gyárba ), itt ott 1-2 db, ki kell őket cserélni jó minőségűre és meg is oldódott a probléma
összegezve olcsón fenntartható nyomatékos gép erőbe nincs ellenfele chopperek között max 1000 ccm felett
mégis eladom mert, azért cseréltem le az előző supermotomat mert a párom is velem akart motorozni( de mivel sose érünk rá egyszerre mindketten) így visszatérek alap rendeltetésemhez a SUPERMOTOzáshoz aztán majd ha már minden ízületem fájni fog meg örege is leszek majd megint veszek egy ilyet
Hibalista
- Hajtás szíj hajlamos csicsegni (szilikon vagy szíj ápoló elhallhgattatja)
- Kissé nyersenen járnak a hyok ( ezt meg kell szokni)
- de el nem romlott rajta semmi
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem Barát Motorosszervizébe (az ő figyelő szeme alatt)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Sm 610 | Következő motorja? | FMX 650 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |