A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

GT650S 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Olyannak való, aki szeret bütykölni

Szöveges ítélet

Első motorom életemben. Ezelőtt csak a tanulómotoromon ültem (600-as Hornet). Jó áron jutottam hozza. 420 ezer magyar kincstári forintért vásároltam 9 évesen, 44 ezer kilométerrel.
Azt nem mondhatnám, hogy problémamentes motor. De eddig egy kivételtől eltekintve sehol nem hozott kellemetlen helyzetbe. Az egy kivétel akkor történt, amikor a töltés megszűnése után az aksi nullara lemerült. Akkor sajnos tolni kellett kicsit. De szerencsére pár száz méterre voltam csak a célállomástól.
Azt sajnos nem lehet elmondani, hogy minőségi, kidolgozott konstrukció. Csavarok hajlamosak kilazulni, elveszni útközben. Itt-ott zörög. De ettől eltekintve minden végzi a dolgát a motoron, ahogy kell. A teljesítményre nincs panaszom. Bár sok viszonyítási alapom nincs. De két személlyel is vitte a 200-at, amikor elengedtem a lovakat. Az utazósebessége 130-140 km/h, ahol meg a menetszél sem zavaró és nem is akarja az ember úgy erezni, hogy szétesik alatta:)
Fogyasztására sincs panaszom. 5 literből elvan.
Szoktam vele Budapesten forgalomban, dugóban, és városon kívül, túrákon közlekedni. Mindenhol elvagyok vele.
Összességében használható motornak tartom, de sokat kell foglalkozni vele. A szervizintervallum 6000 kilométer. Ezt érdemes betartani.

Hibák, kellemetlenségek:
Nálam vásárlás után gond volt az üressel. Ha megálltam lámpánál egyes sebességben, lehetetlenség volt üresbe visszarakni. Azt mondta mindenki, hogy ez ilyen, tanuljak meg együtt élni vele. Mondtak praktikákat, hogy meg menet közben, lámpához közeledve rakjam be üresbe. Vagy, ha mar megálltam, akkor kezdjem felengedni a kuplungot, húzzam vissza és úgy játsszak vele, hogy bevegye az üreset. Na hat én nem törődtem bele, és miután a kuplung lamella szett szakszerűen ki lett cserélve (egy napot olajban áztatva az új szett mielőtt be lett teve) megszűnt a probléma. Barmikor, bármilyen sebességbe tehetem.
Másik nyavalyája az volt, hogy hidegen egyes indulásnál adott egy nyújtott csörgős, rezegős, fémes hangot kuplung felengedéskor. Erre is azt mondjak, hogy ez ilyen. Pedig nem. Miután a lamella szettet kicserélték ez a gond is megszűnt. Bar lehetséges, hogy a rugók lettek megfelelő nyomatékkal meghúzva.
A lényeg, hogy amikor jól működik a motor, akkor semmi szokatlant nem produkál, és nem is kell neki. Én nem vagyok paranoiás, de eddig ha barmi rendellenest ereztem, megnézettem. Es ez a motor ezen a szinten igényli a törődést. Sajnos nem egy japán minőségi konstrukció. De, ha törődve van vele, csereperiódusok be vannak tartva és nincs állandóan tiltásig húzva, akkor azért az árért, amiért ilyeneket kapni lehet nem rossz vétel. Olyan embernek, aki nem akar bottal sem a motorhoz nyúlni, babrálni, nem ajánlom.

Amit még jó tudni a motorról, hogy alapvetően kétféle létezik. A régebbi (szürke vázas) modell. Ennek sok gyerekfenéje van. Hengerfejben nem megfelelő a szelepfedél vastagság. Hajlamos a szakadásra. Gyenge a töltés, a fesszab hajlamos a túlmelegedésre, majd szépen leég a generátor is. Ezeket anno garanciában javították, cserélték. Hengerfejet elvileg kompletten. Ezt akkor lehet biztosra venni, ha van szervizkönyv vezetve róla, illetve, ha megnézeted valakivel, aki hozzáértő. Valamint vannak az újabb modellek (fekete vázas), ebben mar gyárilag az erősített alkatrészek vannak. Ha jól tudom 2006 évtől mar fekete vázasak jöttek ki.
Az alkatrészellátás egyébként szörnyű. Használt piac gyakorlatilag nincs. Új alkatrészek pedig Ducati árban vannak. Minden beszerezhető. De viszonyításképpen két első féktárcsa 80 ezer körül van. Használt vételkor ezt ellenőrizni kell, hogy mennyire van a gyári értéktől. Olajszűrő, levegőszűrő drágább, mint a testvérnek számító Suzuki SV650-be. Szóval fenntartani tisztességesen elég drága mulatság.

Hibalista

- Toltes - Generator allo resz es feszultsegszabalyozo - kuplung - hatso kerek csapagy - onindito szabadonfuto - vilagitas

Ide hordtam szervizbe

Kanyarmester - Nagyon megosztja a Hyosungos tarsadalmat. Van aki ova int tole, van aki imaba foglalja a nevet. En ketszer kerultem vele kapcsolatba. Eloszor megkertem, hogy jojjon el megnezni egy kiszemelt Hyosungot ( ingyen segitett - persze olyan helyre inteztem, ami nem volt neki kitero. De azert ram szent bo fel orat ). Masodszor pedig, amikor megvetel utan olajat csereltettem. Kicserelte, ahogy kell. Nem lehet ra panaszom.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Hegedus Peter - O egy meglehetosen egyedi figura. Nem biztos, hogy mindenki tud alkalmazkodni az egyedi stilusahoz. Kicsit olyan, mint Ganxta Zoli. Oriasi dumaja van. En azt tapasztaltam, hogy lelkiismeretesen vegzi a munkajat. Es nagyon nagy elony, hogy gyorsan es az itthoni arakhoz kepest elfogadhato aron tud alkatreszt beszerezni. Nekem gyakorlatilag percek alatt beszerezte mindig, ami kellett. Felpattant a robogora es negyed oran belul meg is hozta az alkatreszt. Jo kapcsolatai vannak. Segitett bontott dolgoktol is megszabadulni, es olyanokat beszerezni, amire szuksegem volt.szerelo 3. Hart Jozsi. Egy nagyon rendezett, tiszta, felszerelt muhelyben vegzi a dolgat. Szimpatikus figura. Hozza ertesben sincs hiany. Az en problemaimat eddig mindig megfeleloen diagnosztizalta. Es bar kicsit varni kellett parszor ( egy het, masfel het ), de mindig jol megcsinalta, amit meg kellett. Egy nagy hianyossaga van, hogy alkatresz beszerzest nem vallal. Ha valami problemat tar fel es csere szukseges, azt az illetonek maganak kell beszerezni.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Hornet 600 Következő motorja? FZ6S
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "kínai" koreai

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.02.11 4200   -

A CSajmágnes:D

Gt250r 2006 (249) - 2007
2007.09.14 1800   -

A Kisherceg

Gt250r 2006 (249) - 2005
1999.11.30 4000   -

A Tank a kicsik között

Gt 125 Naked 2006 (125) - 2005
1999.11.30 12000   5,0

A cserbenhagyó

Gt 650r 2006 (647) - 2006
1999.11.30 4100   -

A fekete gyöngyszem

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2008
2008.09.04 2000   -

A fekete husáng

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.01.23 15000   -

A jószándékú spórolós

Gt 250 Naked 2006 (250) - 2005
2008.05.01 2500   -

A kontár szakszerviz

Gt 650 Naked 2006 (647) - 2005
1999.11.30 10000   -

A koreai japán.

Xrx 125 2006 (124) - 2003
2007.06.02 7000   5,0

A koreai pénz/ideg-faló borzalom

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2006
2013.08.12 13000   -

A nyomatékgyár

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2005
2013.09.06 2500   -

A szépség

Gv 250 2006 (250) - 2005
2008.07.20 600   -

A távolkeleti csodagyerek

Xrx 125 2006 (124) - 1999
1999.11.30 3000   -

AmbiValencia

Gt 650s 2006 (647) - 2005
1999.11.30 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6