A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung

Gt650 comet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sajat velemeny.

Szöveges ítélet

Jo tulajdonsag: -baromi jo a hangja, meg a gyari dobbal is messze tulszarnyalta az akrapovic rendszerrel szerelt Suzuki sv-ket.
-a V blokk miatt rendkivul konnyen manoverezheto, kicsi a felegyenesedesi hajlama.
-jo a nyomateka, es nem arra terveztek hogy tartosan 9 ezer felett tartsad a fordalatot. 4 es 9 ezer kozott jo neki es akkor soha nem hagy cserben!
- baromi jol nez ki, a terhalos vaz massziv es kello stabilitast ad a motornak, a formaterv meg a mai gepekkel is felveszi a versenyt.

Rossz tulajdonsag: -egy kicsit nehez a motor, szokni kell a sulyat.
- a vilagitas egy nagy kaki rajta, nem esti motorozashoz terveztek.
- az enyemen mar orvosoltak a szelepszakadas hibat gyarilag. ,(fekete vazas).
- az alkatresz ellatas borzalmas.
- a szerelok hozzaallasa a markahoz pedig undorito.

Osszessegeben egy nagyon jo tanulo motor, megbizhato ha figyelsz ra es vigyazol ra, nem 190 es 220 felett teped neki hanem a kenyelmes 140 es utazot tartod. Olcso motor ezert nem kevesebb hanem tobb figyelmet igenyel! De akkor sem mondhato ra hogy egy kinai szar motor mert NEM AZ! SE NEM KINAI, SE NEM SZAR. Csak a szar embernek szar.

Hibalista

- Benzincsap, de a vakumos benzincsap membranja a suzukin is atszakadt ennyi ido utan.
- Vezetekszakadas a kabelkotegben.
- Mas nem romlott el rajta soha.

Ide hordtam szervizbe

Én szereltem mert senki nem volt hajlando vallalni,(szegeny motorszerelo hercegnok csak Suzukihoz meg Hondahoz ertenek, szegyen amit ezek muvelnek.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Cbr 600 f2 Következő motorja? ER6N
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "kínai" koreai

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.02.11 4200   -

A CSajmágnes:D

Gt250r 2006 (249) - 2007
2007.09.14 1800   -

A Kisherceg

Gt250r 2006 (249) - 2005
1999.11.30 4000   -

A Tank a kicsik között

Gt 125 Naked 2006 (125) - 2005
1999.11.30 12000   5,0

A cserbenhagyó

Gt 650r 2006 (647) - 2006
1999.11.30 4100   -

A fekete gyöngyszem

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2008
2008.09.04 2000   -

A fekete husáng

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.01.23 15000   -

A jószándékú spórolós

Gt 250 Naked 2006 (250) - 2005
2008.05.01 2500   -

A kontár szakszerviz

Gt 650 Naked 2006 (647) - 2005
1999.11.30 10000   -

A koreai japán.

Xrx 125 2006 (124) - 2003
2007.06.02 7000   5,0

A koreai pénz/ideg-faló borzalom

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2006
2013.08.12 13000   -

A nyomatékgyár

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2005
2013.09.06 2500   -

A szépség

Gv 250 2006 (250) - 2005
2008.07.20 600   -

A távolkeleti csodagyerek

Xrx 125 2006 (124) - 1999
1999.11.30 3000   -

AmbiValencia

Gt 650s 2006 (647) - 2005
1999.11.30 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6