A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650 Naked 2006 (647)

Gt 650 Naked 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép motor,gyermekbetegségekkel

Szöveges ítélet

Újságban láttam meg a motort,egy piros Gtr-t teszteltek,és egész jó véleménnyel voltak róla..Nagyon megtetszett,és mivel akkoriban az Sv-k használtan nagyon drágák voltak,beleugrottam egy használt 2005-ös kék,ezüstvázas N-esbe.Sportkipufogóval és dobozrendszerrel vettem,utóbbit eladtam róla.Ami feltünt az átnézéskor,hogy a fékbetétek 9000 km-nél már kukák voltak,így annak cseréjével kezdtem.Amit borzasztónak találtam az a kormány.Úgy hajlik mint a női Csepel bicikliken,ezt Etz-re cseréltem.Mint később kiderült-a szervízkönyvbe elfelejtették beírni- ez a motor is átesett már a szelepleszakadás miatti henger javításon,és már a pótlevegő visszavezetés is le lett blindelve.A motor óriásiakat durrogott motorféken,átfuvókázás után ez elmaradt,és a gép is jobb lett.
Nagyon tetszett az előző motoromhoz képest a váz merevsége,és az első fordított telók keménysége.Mivel nem vagyok egy Rossi,nem állítgattam a telót,nekem megfelelt a gyári beállítás,soha nem ütött fel vagy ült be túlzottan fékezéskor.Az első fék érdekes volt.Jól fogott az új betétekkel,de nem volt érezhető a fékkaron a nyomáspont.Mindig nyúlósnak éreztem,mintha dagadna a fékcső,vagy elmelegedne a fékfolyadék,ami persze nem igen fordulhatott elő,hiszen nem pályáztam vele,így nem volt kitéve extrém terhelésnek.Egyszerűen ilyen volt és kész,állítólag a későbbi évjáratokon ezt már kijavították.A hátsó fék szóra sem érdemes,bár nem nagyon használtam,szerintem csak dísznek jó.(Vagy olyan keveset használtam,hogy nem kopott be?)Egyszer fogott,amikor menet közben beragadt (akkor még azt hittem egyedi dolog,de olvastam hogy másoknál is előfordult) szétszedés,munkahenger megjáratás után megjavult,eladásig nem fordult többé elő.A kuplungom keményen járt,olyan volt mintha rágna a bowden,pedig ha kiakasztottam és csak a bowdent mozgattam símán járt,szerencsére sose szakadt el.A váltó kemény volt,bár pontos,de az üres megtalálása jó meleg motornál néha nem volt egyszerű.
Amit borzasztóan utáltam,az a szerintem szép kerekek tisztítása.A felni felülete nem síma és a küllők "U" profil alakúak,ezeket belül tisztántartani elég macerás.A világítás is kritikán alúli,amit nem értek,mert ugyanaz a 60/55-ös H4-es izzó van benne mint a legtöbb "traktorlámpáson".A motorral megjártam Horvátországot és Brnot is,soha nem romlott el semmi,és nem hagyott cserben,de őszinte leszek,egy kicsit mindig bennem volt a félsz,hogy valami elromlik.Talán ezért is adtam el,és vettem egy jóval idősebb sv650-t.
Azt hiszem az eladással is szerencsém volt,hétfőn délben felraktam a netre,kedden felhívtak,és szombaton már el is vitte az új tulaj!
Egyszer voltam a Spirronál,velem rendesek voltak,bár sok rosszat hallottam Róluk.Nagyon sokan Őket teszik felelőssé a márka alacsony népszerűségéért,de tegyük hozzá a motorok meghibásodásáért nem Ők valamint a rossz díler-és szervízhálózat a felelős.A javítások mínősége és az alkatrész utánpótlás persze már más kérdés.
Nagyon tetszik a motor,nagyon szerettem, és bár remélem az új tulajnak örömet okoz,én örülök,hogy lecseréltem.

Hibalista

- Egy eldőlésnél a kuplungkar és a lábtartó eltört.A kar filléres dolog viszont a lábtartó rendkívül drága,ezt acélból legyártattam egy ezresért!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "kínai" koreai

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.02.11 4200   -

A CSajmágnes:D

Gt250r 2006 (249) - 2007
2007.09.14 1800   -

A Kisherceg

Gt250r 2006 (249) - 2005
1999.11.30 4000   -

A Tank a kicsik között

Gt 125 Naked 2006 (125) - 2005
1999.11.30 12000   5,0

A cserbenhagyó

Gt 650r 2006 (647) - 2006
1999.11.30 4100   -

A fekete gyöngyszem

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2008
2008.09.04 2000   -

A fekete husáng

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.01.23 15000   -

A jószándékú spórolós

Gt 250 Naked 2006 (250) - 2005
2008.05.01 2500   -

A kontár szakszerviz

Gt 650 Naked 2006 (647) - 2005
1999.11.30 10000   -

A koreai japán.

Xrx 125 2006 (124) - 2003
2007.06.02 7000   5,0

A koreai pénz/ideg-faló borzalom

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2006
2013.08.12 13000   -

A nyomatékgyár

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2005
2013.09.06 2500   -

A szépség

Gv 250 2006 (250) - 2005
2008.07.20 600   -

A távolkeleti csodagyerek

Xrx 125 2006 (124) - 1999
1999.11.30 3000   -

AmbiValencia

Gt 650s 2006 (647) - 2005
1999.11.30 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6