A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Xrx 125 2006 (124)

Xrx 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tényleg jó.

Szöveges ítélet

Az ember nehezen választ a kismillió motortípus közül és tájékozódik, azt mondják, ha az ember a szerelőre hallgat, akkor nem fog venni semmilyen motort. De kivételesen ezt a szerelőm ajánlotta, azzal kezdte, hogy ha nem akarok sokat költeni egy használt, széthajtott endurora akkor inkább próbáljak ki egy ilyet, mert higgyem el tetszeni fog és még megbízható is. Így is tettem, kipróbáltam és tényleg egy nagyon meg voltam elégedve a tapasztaltakkal.

A motor korrektül össze van rakva, nem az a hanyag kínai minőség, nem recseg-ropog, az idomok jó anyagból vannak, a kapcsolók a markolatok mind-mind jó tapintású, japán motoros érzést keltenek. A szerelő szerint ebben a típusban egy picit módosított Suzuki licensz blokk van, a módosítás abban merül ki, hogy a főtengely és a vezérműtengely golyóscsapágyazású. Éppen ezért van egy különösebb hangja a motornak, nem rossz hang inkább furcsa.

Menet közben is jól teljesít, a futóműve zseniális, köszönhetően a hatalmas első villának, a hátulja talán lehetne egy picit keményebb. A fékek határozottan fognak elöl kétdugattyús féknyereg dolgozik, hátul dobfék, ehhez a teljesítményhez teljesen elegendő. És itt a teljesítmény rész talán az egyetlen pont, amit kicsit kevésnek érzek, bár hozzá kell tenni ez egy 125ös(!) ehhez képest igazán kellemeseket utazom vele. A normál utazó sebessége, amit tartósan is tartani tud, az 70-80 közé esik egy személlyel (a végsebesség 90-95, de ekkor már nagyon sokat forog hallani, hogy nem egészséges számára) két személlyel 60-70re esik vissza bár ilyenkor a mi esetünkben 130kg-ot kell mozgatnia. A fogyasztás 3-3,5 liter körül mozog, bár ha sok az emelkedő, akkor belemehet a 4l-be is. Egy teli tankkal 170-180km-t megy el, a tartalék kb. 3km-re elég érdemes rá odafigyelni! Olajat nem fogyaszt egyáltalán.
A motort igazából elenyésző részben használom amire kitalálták, túrázni járok vele naponta 200-300km-eket megyek vele. Egyhuzamban 100km-t lehet rajta kényelmesen utazni ezután a motor és méginkább a motoros is pihenőt igényel, kényelmes a testtartás, de a letagadhatatlan 1 hengeres rezonancia miatt alaposan elzsibbad rajta az ember, de hát nem erre találták ki nem lehet hibáztatni érte. Terepadottságai egyeznek egy hasonló kategóriás enduroéval, jó hogy nyomatékos, de nem lehet annyira menni vele mint egy kétüteművel. A futómű itt is zseniálisan teljesít, de a nagyobb bukkanókon beleér a hátsó gumi pereme a kipufogódobba, ez egy egyszerű alátéttel orvosolható.

Amit még érdemes megtenni:
- A karburátort beállíttatni, igazából ez volt az egyetlen konkrét baja a motornak annyira „bejáratós” a gyári beállítás, hogy 2x is utána kellett állíttassak, amire sikerült eltalálni a megfelelő állapotot.
- A két ezüstszínű ovális idom első felfüggesztésénél egy kis csillapítóanyaggal betekerni a rudat amire rácsúszik, mert magasabb fordulaton berezonál és szörnyű hangot ad (erre a célra a textilszalag tökéletes megoldás)
- Valószínűleg ki fogok próbálni egy eggyel nagyobb első fogaskereket, hogy ne forogjon annyit, szerintem érdemes, ha valaki hasonló célra használja.
- Ill. kellene rá egy picit hangosabb kipufogó, mert nagyon halk és az autósok nem figyelnek fel rá.

Köszönöm, hogy elolvasta az irományomat, remélem segítettem a döntésében.

Hibalista

- Karburátor állítás

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege Autoplaza

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1700
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "kínai" koreai

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.02.11 4200   -

A CSajmágnes:D

Gt250r 2006 (249) - 2007
2007.09.14 1800   -

A Kisherceg

Gt250r 2006 (249) - 2005
1999.11.30 4000   -

A Tank a kicsik között

Gt 125 Naked 2006 (125) - 2005
1999.11.30 12000   5,0

A cserbenhagyó

Gt 650r 2006 (647) - 2006
1999.11.30 4100   -

A fekete gyöngyszem

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2008
2008.09.04 2000   -

A fekete husáng

Gt 650r 2006 (647) - 2005
2007.01.23 15000   -

A jószándékú spórolós

Gt 250 Naked 2006 (250) - 2005
2008.05.01 2500   -

A kontár szakszerviz

Gt 650 Naked 2006 (647) - 2005
1999.11.30 10000   -

A koreai japán.

Xrx 125 2006 (124) - 2003
2007.06.02 7000   5,0

A koreai pénz/ideg-faló borzalom

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2006
2013.08.12 13000   -

A nyomatékgyár

Gv 650 Aquila 2005 (647) - 2005
2013.09.06 2500   -

A szépség

Gv 250 2006 (250) - 2005
2008.07.20 600   -

A távolkeleti csodagyerek

Xrx 125 2006 (124) - 1999
1999.11.30 3000   -

AmbiValencia

Gt 650s 2006 (647) - 2005
1999.11.30 8000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6