A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZRX 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szöveges ítélet

Ez egy 1100 nem 1200es, de nem találtam a listában. Szóval én a TDM-em után kerestem egy üléspozíciójában hasonló, de kicsit szebb motort, amivel nem nézek ki egy folyamatosan világkörüli túrára készülő, hágó matricát gyüjtő, gumifákat kívánó a motorját "vasnak" hívó fazonnak. Na a lényeg akartam egy szebb motort :D Az enyém a naked verzió nekem őszinte leszek egyik zrx-sem tetszik csak az enyém. Ez most elég pofátlanul hangzik, de ez van. A leggyakoribb szögletes fejidomtól a hideg ráz tudom rengeteg embert ez vonz. Az enyém gyöngyházfehér, fekete hasidomos, kicsit módosított farokidommal. Imádom a hidrós kuplungot, a gyönyörű részleteket főleg mert "hátsólengővilla fetisiszta" vagyok így a korlátvasas/zártszelvényes megoldások nálam tabuk. A motorja egy álom nem rezeg nem vibrál szinte Hondás finomsággal búg. Őrületesen kényelmes a nyomatéka és az ereje, nem vagyok egy katalógus huszár, de talán az, hogy 1.be 109km/h nál van a leszabályozás mond valamit (kb. 3-3,1mp a 100). Nem erre való nyilván, de ez az erő mindenhol jelen van. Hátborzongató, ahogy a z800at, 600as speedeket zsebre vágja utassal dobozzal (tudom 1100es minek örülök? Ennek :D). Könnyen lehet lábtartó karcolós szerpentinezésbe bele menni, tényleg zseniális. Kis megszokás után gyönyörűen lehet erőcsúsztatni a fenekét kis visszafordítókban, körforgalmakban. 100 szónak is 1 a vége kezes. Ami nem tetszik: hisztis a jó útra, ha húzza neki az ember, gurulgászva még itt Bp-en is kényelmes. Nem annyira meglepő, de a TDM után ami egy kányúba döntve is penge pontosan ugyan ott jött ki, ahová én gondoltam...hát más. Szigorúbb döntés közbe a legkisebb hiba is korrigálást igényel. Ezen kívül hárklis az első gumira már a 60% miatt is bizonytalanná válik. Amúgy 1000 irányba lehet állítani az első telót és a hátsó rugóstagokat is szóval korrigálható. De annak tudatában kell lenni, hogy a régi iskola futóműve/váza. Esőben elég szar, hogy minden vízcseppet a cipőmre küld szemétkedik :-) A fogyasztás városban 6-6,5, de nem oda való. Rengeteget túrázunk ott inkább 5 mint 6 litert fogyaszt utassal dobozzal. Tényleg soha semmi baja nem volt. Szerintem csodaszép, imádom a motorját, gyárikipufogóval nagy hangja nincs, de nem bánom, jól fogyaszt, kényelmes és kezes. A szélvédelem: érdekes a TDM-en sokkal jobbnak kellett volna lennie ennek ellenére itt jobban működik a negyede akkora plexi. Utas kényelem csillagos ötös, dobozzal és az ülés alatti rekesszel (esőruha, nagy lánc spray, tárcsafékzár, szerszámok tudom, hogy hihetetlen :D) 1 hetes utazás abszolválható. Viszont problémás, hogy "oldaldobozolni" nagyjából lehetetlen. Illetve el*seszettül nézne ki. Ez az egy oka annak, hogy egy Versys 1000-rel szemezek. Sajnálni fogom mert pofátlanul jó motor.

Hibalista

- Most ez nem kamu tényleg egy váltó szimering volt, ahol elkezdett könnyezni azt cserélték. Idény végén egy hátsó kerékcsapágyat jeleztek, hogy ezt vegyük be majd az idényre felkészítő átnézéskor a listába. Azon kívül tényleg semmi.

Ide hordtam szervizbe

Mirek motors, minden szempontból nagyon jók. Kawasaki márkaszervi, de ide hordtam a Suzukimat, Yamahamat de addig vegzáltak inkább vettem egy Kawát, jó döntés volt :D

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? TDM Következő motorja? Versys 1000
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A kek tehen

Zx-9r 1994 (900) - 2000
2015.05.24 20000   -

A legalizált szerető

GPZ 1100 - 1995
2013.10.11 86000   -

A legenda részese.

ZX 12 R - 2002
2022.03.15 6000   -

A legjobb az 500-as kategóriában!

Er-5 2001 (498) - 2002
2013.09.28 22600   -

A legszebb a négy japó közül

Zx 636r 2003 (636) - 2003
2009.02.05 14000   -

A létező legjobb Ár/érték arány!!!!

ZX9R - 1997
2012.02.01 3000   -

A nagy és ritka Zizi

ZZR 1200 - 2003
2010.10.28 3000   -

A néha hisztis Er-Nőm

Er-6n 2006 (649) - 2006
2014.07.07 34000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19