A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

KMX125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Kawasaki "Yamaha DT125"

Szöveges ítélet

Kawasaki KMX125.

Nevezhetnénk a a Kawasaki "Yamaha DT"-nek!Erős túlzással ugyan úgy néz ki.

Blokk,váltó:

A blokk nyitottan gyári adatok szerint 22LE,ami eléggé könnyedén mozgatja a 118kg-ot.A powerszelep 6.000res fordulaton nyit,és akkor rendesen kapaszkodni kell.Az erőmű 6 sebességes,amelyből az első 3 elég rövid,a a többiben szépen lehet húzatni(bár áttételezni ugye lehet).A váltó nagyon könnyen,és pontosan kapcsolható! Egyébként ha az ember megadja a minőségi full-szintetikus olajat,jó minőségű váltóolajat és rendben tartja,valamint nem gyilkolja,akkor egy igazán megbízható blokk!Mivel 2T,pörgetni kell,ezáltal az étvágya 6liter körül mozog!

Váz:

A váz eléggé nagy,ezét magas termetű embereknek ajánlom.Kiváló városi endurónak,hisz a termetéből adódóan könnyen átláthatunk a kocsisoron.Eléggé stabil motor,kiválóan lehet vele döntögetni.

Teleszkópok:

Az első teleszkópok kissé puhák a kemény endurózásra,a krosszozást nem ajánlom!A hátsóteleszkóp tökéletes,bár ez beállítás kérdése,hogy kinek mi a jó!A magyar "jó" utakat tökéletesen kisimítja!

Műszerek,elektronika

A műszerek szokásosak.Visszajelzőkből: üres,index,fényszóró,olaj.
Igazából evvel semmi probléma nincs,míg az aksi,és a kábelezés jó.Ha már öreg,érdemes újrakábelezni,mert sok lesz a kontakthiba,és ez-az nem fog működni.

Alkatrész ellátottság:

Igazából minden van,de ha valami elromlik,akkor zsebbenyúlós.Nem érdemes,spórolni a minőségen mert visszaüt.Az alkatrész bontottan jó árban van,de az eredeti drága.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Kiskunfélegyházi személyhez.Gyors,megbízható és a munkadíj se drága!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? RX50 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A kek tehen

Zx-9r 1994 (900) - 2000
2015.05.24 20000   -

A legalizált szerető

GPZ 1100 - 1995
2013.10.11 86000   -

A legenda részese.

ZX 12 R - 2002
2022.03.15 6000   -

A legjobb az 500-as kategóriában!

Er-5 2001 (498) - 2002
2013.09.28 22600   -

A legszebb a négy japó közül

Zx 636r 2003 (636) - 2003
2009.02.05 14000   -

A létező legjobb Ár/érték arány!!!!

ZX9R - 1997
2012.02.01 3000   -

A nagy és ritka Zizi

ZZR 1200 - 2003
2010.10.28 3000   -

A néha hisztis Er-Nőm

Er-6n 2006 (649) - 2006
2014.07.07 34000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19