A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Vn 1600 Classic 2006 (1552)

Vn 1600 Classic 2006 (1552) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A kék bombázó, avagy 320kg gyönyör a lábad között!

Szöveges ítélet

A barátnőmmel mentünk megnézni a motort egy esős, márciusi napon...a tipusról addig látott képek alapján nem volt különösebb elvárásunk. Amikor azonban kinyílott a garázskapu, alig tudtuk titkolni, leplezni, mennyire "király" a gép... Összenéztünk, haraptuk a szánkat belülről és egymás szemében azt láttuk, hogy "aztakurvaéletbedejólnézki", csak észre ne vegyék rajtunk. A sztorihoz az is hozzá tartozik, hogy pár ifjúkori próbálkozáson kívül nincs nagy motoros tapasztalatom. A megegyezés után vittem a pénzt, hoztam a motort és mindenféle próbakör nélkül elindultam az építkezési telek meredek, csúszós, sáros udvaráról, két kocsi mellett egyensúlyozva kb 330 kg.mal a lábam között. Mire a közel 200 kmes út végére értem, már tudtam, hogy ez nagy szerelem lesz. A sisak alatt egész úton vigyorogtam és élveztem a motorozást, mint az állat....Azóta rengeteget mentem vele: autópályán, külföldön, Magyarországon, rossz úton, jobb úton, jó úton, nagyvárosokban...Nagyon jó és megbízható társ úgy a hétköznapi használat során, mint az igazi cruiserezés közben, arról nem is beszélve, hogy autópályán lazán tartja a 160 km/h -s utazó sebességet két személlyel is.
A súlyát és a méreteit tekintve meglepően jól manőverezhető a mecsek környéki kanyarokban, szerpentineken is.
A formája klasszikus, ez soha nem megy ki a divatból, igaz egy kisebb plexivel a szélvédelmen javítottam. Számomra az üléspozíció hibátlan, 178 cm vagyok. A hangja nem hivalkodó, de azért elég dögös. Alacsonyabb és magasabb fordulaton is messziről hallható, hogy egy nehézbombázó közeledik. A tekinteteket mágnesként vonza. Fogyasztása más hasonló osztályú márkákkal összehasonlítva meglepően kellemes. 90es tempóig max 5 liter, 120- 140 5.5 l., és amikor úgy érzem, hogy szétszaggatom (amit nem is lehet vele csinálni, mert EZ MINDENT KIBÍRT!) sem megy 6.5 liter fölé. A szétszaggatást szó szerint kell érteni, köze nincs a cruiseres, chopperes érzelemvilághoz, megyek, ahogy a csövön kifér! A motor nyomatéka minden fordulaton és sebességtartományban kiváló. Ami nagyon hiányzik, az megint az én sajátos használatomból fakadó "hiányosság", mert óra szerint 190-nél nem megy jobban a motor, pedig a futómű-fékek-rezonancia és egyéb tulajdonságok alapján nagy sebességtartományokban is igen pontosan és megbizhatóan viselkedik!! Őszintén szólva 180-190km/h -ás utazót és 220-230- as végsebességet is el tudnék neki képzelni. Nade a menet végén mindig leszállok a földre és ahányszor ránézek motorozás után, mindig az jut az eszembe, hogy mekkora szerencsém van vele és milyen jó választás volt!! Nincs nagy tapasztalatom a "szakmában", de én ettől a géptől mindent megkaptam, amit a külseje alapján el lehetett tőle várni.

Ezt a motort mindenkinek ajánlom, aki érdeklődik az ilyen tipusú gépek iránt, és nem csak hétvégi pöfögésre és évente 1-2 ezer km.re szeretné használni.

Üdvözlettel és mindenkinek "Széles utat!" és jó motorozást!

Hibalista

- 8hónap/15.000 km nem romlott el rajta SEMMI! A nem kifejezetten cruiser-es használat során az első gumi 20.000 km összfutásnál elhasználódott.

Ide hordtam szervizbe

Nem Kawa márkaszervízbe hordtam, hanem : Pécs Mega Motors
Jófejek, segítőkészek, rugalmasak, gyorsak és az árak is rendben vannak.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19