A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-9r 1994 (900)

Zx-9r 1994 (900) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kek tehen

Szöveges ítélet

Egy hasznalt tesztben, a gyartas leallitasa utan evekkel (2010-ben) ezt irta rola egy angol lap a hasznaltmotor teszt cikkben:

"Comfy, ultra-reliable, cheap and 170mph fast. All the inside information on the cruelly underrated and too often overlooked Kawasaki ZX-9R"

Magyarul:
"Kényelmes, rendkívül megbízható, olcsó és 170 mph (280 kmh) sebessegu. Az osszes tapasztalat a kegyetlenül alulértékelt, és túl gyakran figyelmen kívül hagyott Kawasaki zx9r-rol"

Nem csak en erzem akkor igy.


Imadtam.

Nagy kek tehen volt, teletankolva 208 kg. A tehen nevet inkabb a jamborsagaval erdemelte ki. CB500 utan a kezdeti idokben elvitt magaval az elso nehany szaz kilometeren motorozni. En csak ott voltam de kozom nem volt sok a dologhoz. :)
Aztan osszecsiszolodtunk. Nagy megbizhato jambor tehen.

Nem volt hibatlan:
-Oreg Kawa betegseg, a felnikrol hamlott a festek
-Az elso Tokico 6 dugattyus feknyergek jol karbantartva is maximum kozepesek voltak, de legalabb a port/koszt nem birtak ugyhogy akar 1000 km alatt eltomodtek annyira hogy csak hatso feked maradt. Nekem a 12 fekdugattyubol 3 volt mukodokepes amikor szetkaptuk...
-A valtoja kenyes volt. Az olajra, akar hiszed akar nem. :) Nekem a Silkolene Comp4 valt be, azzal nem volt gondja, minden massal ott talaltam urest ahol nem kellett volna, recsegett ropogott neha. Comp4-el mint kes a vajat.
-Gyari hibas volt az oldalsztender geometriaja. Nem tudom maskepp megfogalmazni, 3 pont helyzetben instabil volt. 3-szor borult fel allohelyben. A legdurvabb: letamasztom, ketyeg alapjaraton, hatrebb lepek 2 lepest, figyelem vagy 5 mp-ig, nincs semmi baj, all a laban. Elfordulok becsukni a kertkaput es bang... fekszik az oldalan es folyik belole az olaj.

Elonyei:
-Minden mas.
-Elpusztithatatlan motor ha karbantartottad. Erdekes hangok jottek ki belole de ment mint a parancsolat(nyers kawa hang, nekem csak zene volt). Olajat nem evett, benzint is alig.
-Apropo benzin, 8 liternel tobbet nem tudtam vele megetetni. Pedig uttoro becsulet szavamra akartam... Egysze poenbol 4.8 stabil 120km/h-val palyan. Ki kellett azt is probalni.
-Nagy kesztyutarto, 2 sisakzar, kihajthato csomagtarto kampok... pedig sportmotor, nem tura hivatalosan.
-Az airbox nagyon szexin tudott szurcsogni. :D Kulonosen sportkipufogoval, motorfekkel 4-3 fordulat kozott lassulva. A varakozo utasok tagranyilt szemekkel neztek fel az okostelefonokbol a buszmegalloban, 10-bol 10-en egyszerre. :)
-A motorja. Az mar kolteszet, nem is tudom megirni. 9k-nal a nyomatekgorbe csucsan meg ugy hatbavagott hogy majdnem lerepultem az ulesbol.
-Nagyon semleges megbocsato viselkedes.
-Jo szelvedelem, a szelvedo mai szemmel pingpongasztal meretunek tunik.
-Idotallo formaterv, kortalan szepseg. Megnyilt elotte az autosor ha meglattak a tukorben, pedig kamaszkoru volt akkor mar.

Tenyleg nem tudom miert adtam el... :'( Meg a hibait is imadtam.
Utanna a Fazer csak egy motor volt, semmi szerelem. :|



Legy jo kek tehen, barmerre is vagy most.

Hibalista

- -Elso Tokico feknyereg felujitas
- -Seruleses javitas: labtarto haromszog konzol, generator fedel - elborult allo helyzetben, 3 alkalommal is :(
- -homero gomba: oxidalodott a csatlakozo, 1 pec javitasi ido amig letakaritottam
-

Ide hordtam szervizbe

T. Northeast Co. - kulfoldon elek, nem sokat mond tudom :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Fins Motorcycles - jo de marha draga, szinten kulfold

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CB500 Következő motorja? FZS1000 Fazer
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19