A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Vn 900 Cl 2006 (903)

Vn 900 Cl 2006 (903) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

A kis mocim

Szöveges ítélet

Ősszel vettem a kis mocit emiatt még korlátozottak az információim mind a fogyasztást(kifogyott, tankoltam amennyi belefért) mind a fenntartást illetően(1.000 km- es olajcsere volt eddig).
Ami viszont nagyon fontos volt számomra a vásárláskor, hogy a középkategóriás cruiserek(VL 800, Shadow 750, DragStar 650) között szerintem ez a legszebb és a technikai megoldásai (vízhűtés, szíjhajtás, hátsó tárcsafék) is nagyon bejöttek.
Az alábbiakat pedig már menet közben tapasztaltam, szerencsére nem okozott csalódást.
Az ülés kényelmes a kormány elérhető (172 cm vagyok)s a lábaimat is el tudom helyezni a terpnin. Hosszabb távú tapasztalatom még nincs de 1- 2 óra a nyeregben kényelmesen eltölthető, Asszony sem panaszkodott a hátsó ülésen.
110-120 km/h- ig kényelmes, afölött kapaszkodni kell a szél miatt. 160 volt eddig a vége, úgy érzem, hogy ez lényegesen nem is lesz több.
Nagyon szeretem, hogy dinamikus, a gyorsulása nagyon jó s a városi (pécsi) forgalomban is ki tudom használni, hogy motoron ülök.
Könnyen irányítható s a mecseki szerpentineken is lehet vele döntögetni, természetesen a "trepnikorlát" figyelembevételével.
Egyenlőre elégnek tűnik a nyomatéka, azért meredek szakaszhoz érve használni kell a váltót ami viszont nagyon pontos. A fékek hatásfoka OK, jelenleg minden tökéletesen működik.
A pakolhatóság javítása és a védelem érdekében készíttettem háttámlát, táskatartókat és bukócsövet Kaposváron a MüceChoppers- nél, nagyon dögös lett a gép.
Úgy gondolom, hogy így felszerelve már bátran nekiindulhatok a szezonnak mert most fog igazán vizsgázni a vas, nagy terveim vannak vele.

Hibalista

- Bordásszíj feszességén kellett állítani.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19