A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZX 12 R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legenda részese.

Szöveges ítélet

A GÉP 18 évesen került hozzàm. Angol motor volt jo ideje pihenhetett valahol mert kb 32 e km volt benne es az első gumi 2005 -ös a hatsó meg 2008 as talán es nem mostanában lettek felszerelve hogy valaki eladás elött a gumin spórolt volna. Szóval ilyen rég óta nem mentek vele a km. Is igen kedvező volt benne. Nos sokat olvastam elötte es agyaltam mi lenne legjobb opció egy igazàn ütős es elérhető árú motorra.
Annó az A1 típus volt az amit a Hayabusa ellen hoztak létre.
Ez a kategória mar nem létezik nem gyartják már úgyhogy egy darabka történelmet tartasz a kezedben. Ez MÉG az igazi vad széria a brutális erővel. Ilyen motort csak akkor vegyél ha már egy csomó motorkezelési tapasztalatod van mert ez a motor úgy megy 200-at hogy eszre sem veszed. Azt hiszed hogy 120 aztan már 200 mert stabil mint állat és szeli a levegőt nem is pörög halálra 2 kilónál.sem. Mindegy hogy hányadikban vagy megindul mint a disznó. A gázt nem.illik rángatni mert a hátsó keték ugyanezt adja vissza. De ezt ugysem azért vetted hogy 90 et menj vele

Hibalista

- Az A1 széria egy ventillatoros es a hűtőventillátor beleért a hűtőbe és kidörzsölte kilyukadt. Szerencsére időben el lett kapva így nem.lett baj. Kicseréltem egy fiatalabb típusra azt tudtam beszerezni. Kis átalakítással bement a helyére. A hűtő elé viszont tettem egy perforált lemezt kőfogónak mert amit az elsőkerék fel tud dobni a hűtőre az mindegyik nagyobb kő potenciális veszélyt jelent a kilyukadás mellett.

Ide hordtam szervizbe

Nem volt.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? zzr 600 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19