A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zxr 750 1991 (750)

Zxr 750 1991 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A második SUPERBIKE-om

Szöveges ítélet

Az első SUPERBIKEom után vettem (ZXR 750 H1 ´89). A névegyezés ellenére a két motor teljesen más. Fordított teló,320-as féktárcsák,új váz,új idomok,új 121 lovas blokk (a ´92-es ZXR 750 R-é),és eltűntek az ál ram-air "porszívócsövei",helyettük valódi féloldali Ram-air került rá.
Megvásárlása után sikerült szereznem hozzá egy Skorpion rendszert (ma Akrapovic-nak hívják),és indult az ámokfutás. Óra szerint 270-es vég,és a 240-ig igen dinamikus blokk az előnye. Hátránya,hogy alacsony fordulaton halott,6000-ig használhatatlan,két személlyel,csomaggal,már idegesítő módon. Ez a motorkarakterisztika rákényszerít,hogy állandóan űzzed,viszont így állandóan száguldassz,egyszerűen nem tud,nem szeret lassan menni. Szerencsére a technika bírja,az állandó gyilkolás ellenére sem volt vele semmi baj. Ezzel már nagyon jókat lehetett csapatni a Mátrában,nem csak egyenesen hajlandó menni,de az egyenesfutása ennek is tökéletes,még végseb körül is.Megjelenése se ilyen,se olyan,klasszikusnak fiatal,sportmotornak öreg. Azért jókat motoztam Vele,de nem ez amire a legszivesebben gondolok vissza,mert egy kicsit semmilyenre sikerült,és egy motornak legyen karaktere. Erre is igaz,mint az összes öreg sportgépre,hogy nagyon kevés a korrekt állapotú,a legtöbben egy széthajtott,összekókányolt ganét akarnak eladni. Tanács:alkudni,alkudni,alkudni.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Jószef Kengyel

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19