A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A morgós hangú kezdőmotor

Szöveges ítélet

A gépet tavaly szeptemberben vettem újonnan, abszolút kezdőként. Gondolkodtam cbf 600-on, és bandit 650-n is, végül ezt vettem meg. Nem bántam meg, hogy ezt választottam, szerintem formailag, és technikailag is modernebb azoknál, vízhűtéses, injektoros, kisebb súly.
A motor nagyon jól kezelhető, gyakorlatilag semmilyen problémát nem jelentett a vezetése már az elején sem.
A 72 lóerő egy kezdőnek tökéletesen elég, minden szituációban megfelelő az ereje normális közlekedés során.Persze ettől az erőtől még senki nem fog reszketni,de nem is arra van kitalálva. Ha kinövi az ember, majd vesz nagyobbat. Előnye, hogy kéthengeres,így már kb 3000-től használható ereje van. 60-70-től már akár előzni is lehet hatosban.6-7000 környékén még erősödik egyet, 10000 fölött viszont már semmit nem csinál. A gyári kipufogó le lett cserélve egy micron dobra, amitől a hangja nagyon komoly lett. A motor fogyasztása jó, átlag használatban 4,5-5 liter,140-160-as autópályatempónál megpakolt tanktáskával,és hátsó dobozzal 5,5 liter.
A motor üléspozíciója kényelmes, 500 kilométert mentem eddig vele legtöbbet egy nap minden gond nélkül. Nekem az idomos változat van, annak a szélvédelme 140-ig jó,160 a határeset, amit még hosszabb távon lehet ülve bírni, utánna viszont már hajolni kell a tank felé. A tank 15,5 liter, de csak akkor, ha csurig tankolja az ember.Erre érdemes figyelni, mert, ha csak első kattanásig tankolok, akkor kb 3 liter üresen marad, alattam már emiatt kifogyott egyszer a benzin. Ez gondolom minden motoron így van, de ezt a gépet kezdők vásárolják,nekik hasznos lehet tudni.
A gumija kb 20000 km-t fog kibírni, ahogy most látom.Utast szállítva a motor hátulja eléggé leül,és azért a menetteljesítmények is gyengülnek, ez még nem az a kimondott kétszemélyes motor.
Pályanapon is voltam már kétszer, nagyon jól lehet vele tanulni. A lassú csoportba egyáltalán nem kicsi, ha ügyes az ember, a hungaroring célegyenését kivéve a leggyorsabb is lehet a pályán. Tényleg jó érzés a szerencsétlenkedő, kezdő gsx-res,zx-es kollégákat külső íven kikerülni egy általuk lenézett kezdőmotorral. Szerintem ezért is érdemes ilyen motorral kezdeni, ezen az ember megtanul motorozni, hozzászokik az egészhez, talán kicsit komolyodik is, aztán úgy ül fel egy nagyobb motorra, hogy tudja, hogy mit vesz, és el is tudja vezetni. A státusból motort vásárlókon pedig csak mosolyogni fogsz.
Hiba eddig nem történt, a kuplung csúszott egyszer, a holtjátékát kellett állítani, azóta jó. A váltója elég darabos, határozottan kell kezelni, mert könnyen üresbe lehet váltani kettes helyett.
Én nagyon megszerettem, első motornak most is ezt választanám, emelett tartalék is van benne bőven, tudsz fejlődni, és egyszemélyes hoszabb túrákra is jó.

Hibalista

- A kuplung holtjátékán állítottak, mert csúszott.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki Goldrex

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19