A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZZR 1200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy és ritka Zizi

Szöveges ítélet

Erős (152 LE), nagyon nyomatékos (124 Nm) motor. A futóműve nagyon jó, az utak egyenetlenségét jól tolerálja, 5 fokozatú gázteleszkópjával egészen biztosan személyre tudja szabni mindenki a hátsó futómű feszességét. A fogyasztása döbbenetesen jó, az is igaz, hogy az eddig megtett 3000 kilométeren nem játszottam Ghost Ridert, mert attól sokkal jobban tisztelem a gépet és féltem az egészségi állapotomat... :-) Szóval nekem eddig 4,98 liter és 6 liter között evett a gép, minden egyes tankolásnál mérem (mértem). Általában 120-160 km/h tempóban közlekedem vele, s egyszer-egyszer már meghúzgáltam a szarvát, 260-ig már mertem húzni neki, de inkább az volt a félelmetes ebben a sebességben, hogy érződött, még mindig rettenetes erőtartalék várakozik bevetésre... No, de azt majd egy kicsit később aknázom ki, ha már teljesen összecimboráltunk a Zizivel... :-) Eléggé ritka, így aztán a motorok után érdeklődők biztos, hogy egy-két kérdést feltesznek a géppel kapcsolatban. A lámpái fantasztikusak, mind a tompítottja, mind pedig a fényszórói jobbak a középkategóriás autókénál. Szóval "prémium" világítással van megáldva a gépezet.

Hibalista

- Első-hátsó fékbetétek cseréje, mert nálam jött ki látványosan a nem éppen 100%-os voltuk. Olajcsere, karbiszinkron beállítása közvetlenül a vásárlás után.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Ez megmarad még sokáig.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19