A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZZR1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álljon itt az utókornak:Telhetetlen pénznyelő!

Szöveges ítélet

Kétezres évek tájékán már legendák terjengtek róla itthon,mert akkor már elérhető közelségbe került egy-egy használt darab.Cca.1-1.2millió,és a tied lehetett egy alig tízéves darab.Hát nekem annyi pénzem nem volt,így kerestem az olcsó megoldást.Amiről később kiderült,hogy a lehető legdrágább volt.Azt már most leírom,hogy életemben nem vettem még ennél drágább,rosszabb,fenntarthatatlanabb,szervizigényesebb motort.Igaz,hogy nem egy kipróbált lábonjövő darabot vettem,talán ez is hiba volt.De ekkorát tévedni sem semmi.Akkor még újságból néztem ki magamnak 550e ft-ért.Csupán egy apró hibája volt:főtengely törött volt a szentem.Gondoltam 60e-ből orvosolható,így még mindig jók vagyunk.Hát nem:120e volt,nagy hajkurászások árán,mert hogy ez keresett cikk.Aztán,ahogy raktuk össze előjöttek sorra a hibák,így már nem is olyan jó vétel volt.A bontók ismert látogatója lettem,mivel ezek új áron horrorisztikusak lettek volna.Váltót is kellett cserélni,mivel ez is típushibás:a 2,5 fokozatot kidobálta,mert a körmök kopottak voltak,és ehhez elég pár rossz váltás,máris lenyalja.A karburátorok membránjai hamar elöregszenek minden tömítéssel együtt csere.Nehezen indult hidegbe-melegbe különböző okok miatt.Az indító relé párszor ezért beégett.A karburátorok sosem teltek fel ahhoz benzinnel,hogy egy hosszabb állás után beröffenjen.Nem tudom miért.Ekkor manuális,furmányos megoldás kellett hozzá,hogy az ac nyomjon kellőképp.Ehhez viszont le kellett szedni a burkolatot.De ilyent,hogy egy oldalidom leszedéséhez még a hátsó kapaszkodót is le kelljen szerelni minden sallangjával együtt....Nincs ez másképp akkor sem,ha az ember csupán az akksit szeretné kiszedni.Teljes szétszedés.Bár ott van az ülés alatt,aminek leszedésével 5 másodperc alatt láthatóvá vált,de ahhoz hogy kiszedjük,vagy hozzáférjünk teljes hátulja lebontás.Egy-egy ilyen művelet a rutinnak köszönhetően már meg volt cca. 40perc alatt.Nem úgy egy beköpött gyertya.Itt még az elejét is le kellett teljesen bontani.Ez már egy órás művelet is volt.Aztán a légszűrő!Na az sem semmi!Az,hogy horror az ára (olyan 14e volt akkor). De a kicserélése!Szintén teljes szétszedést igényelt.Az első sárvédő kivételével minden alkatrészt le,ill. szét- kell szedni,ami nem a váz,motor,vagy futómű.Még jó,hogy ezt egyszer kellett megcsinálni rajt,amíg nálam volt.Szóval igazi szabadidő motor!Kijelenthetem,hogy sokkal több órát töltöttem szereléssel,mint amennyit rajta ülve motoroztam.Ott nem hagyott soha,mert inkább el sem vitt.Ha meg igen nem volt rossz menni vele,de meg is ette a benzint rendesen.Mire eladtam az 550e ft-os motor 1,2m-ba volt.A látszat csalóka.7 évig volt meg,s 6500 km-t tudtam vele megtenni.A mostani motorommal ennyit jó időben 2-3 hónap alatt megyek.Az igazság,hogy 1 évig egy haverom használta,aki szintén súlyos százezrekért tartotta benn a lelket.Aztán rászántam magam,mikor már meg volt a Suzuki,hogy eladom.Nyáron kezdem hírdetni,(mikor még elindult) 490e-ért,aztán ősszel vitték el,(mikor már nem indult) 320e-ért.Már nem is a pénzem (egy résznek) viszontlátása okozott örömöt,hanem,hogy ezt a förmedvényt az életben nem látom többet,mert messzire vitték.Ki lehet számolni mennyibe került 1km megtétele vele!Pár nagyobb hiba,ami előjött:a váz elrepedt;a tank kilyukadt;a kormány eltört;a sebváltó nem váltott;az indító relé beégett;a karburátor eresztett;a benzin csap folyatott; vezérmű lánc csattogott;a generátor láncfeszítő eltörött,ezáltal szétverve az egész kuplungot;a vizet nyáron lassú menetben (pl motoros felvonulás találkozón) forralta,ezért hengerfejes lett;és még ki tudja mi.Nagyon rossz emlék volt.Azért írtam le,mert már tudom ma már senki nem vesz ilyen motort,mégis tudja meg,aki akarja milyen lett volna,ha akkor vett volna! Csak remélni tudom más nem így volt vele.

Hibalista

- Szinte minden.Inkább leírom,ami nem:a szívató bovden,legalább szívatni tudott,de azt rendesen!

Ide hordtam szervizbe

Legfőképp én,és a barátom,mert a fizetésem is odahordhattam volna a szerelőkhöz,az sem lett volna elég.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Gpz400 Következő motorja? Gsx1200
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19