A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Versys 2007 (650)

Versys 2007 (650) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Arany középút

Szöveges ítélet

Nálam hosszas keresgélés után maradt fenn a rostán a Versys.
Utolsó harcát már csak a Yamaha Tenere-vel vívta...
Győzelmét elsősorban kétszer annyi hengerének , illetve annak köszönheti , hogy a Tenere 2008 tavaszán még nem volt kapható.

A versys külsejével eléggé megosztja az embereket , van akinek nagyon bejön , másoknak meg nagyon nem. Ilyen szempontból természetesen az első lámpa és környéke a kritikus pont , nekem ( a kezdeti meghökkenés után ) egyre jobban tetszett.
A többi része egyszerűbb eset , hiszen sok minden megegyezik a másik két testvérmodellel ( ER-6 F , ER-6 N )
Viszont ezekkel szemben a Versys futóművére különös hangsúlyt helyeztek , elöl 41 mm-es fordított teleszkópok nyelik el az útegyenletlenségeket , állítható csillapítással és előfeszítéssel, míg hátul egy látványos aluminium lengőkar dolgozik , 13 fokozatban állítható csillapítással és 7 fokozatban állítható előfeszítéssel.
Ezek mellett már természetes az elöl dupla , hátul szimpla tárcsafék , amely véleményem szerint minden esetben elegendő a motor biztonságos lassításához. ( Kapható ABS-el is , én nem igénylem , de van akinek nagyon bejön )
A 17-es felnikre elöl 120-as , hátul 160-as gumik kerültek gyárilag , amelyek véleményem szerint jól ellátják feladatukat.

A motor sor kettő , 650 cm3 , 64 LE 8000 ford.-nál.
Tényleg az arany középút.
Volt szerencsém egyhengeres 5-600 -as motorokat hajtani , mindig úgy érzem , alacsony fordulaton rángat , pörögni meg nem szeret... van egy szűk ford. tartomány , ahol jól érzi magát de abból nem érdemes túlságosan kitéríteni sem le , sem felfelé.
Hasonló cm3-es négyhengeres motoroknál viszon csak nagyobb fordulaton ébred a gép , és érdemes ott is tartani , ha tisztességesen haladni szertnénk.

Hatodikban 4000-nél 90-et megy , 5000-nél 110-et , 6000-nél 130-at... Gyorsításkor , ha 4000-nél elváltogatod , rugalmasan gyorsít , ha mindezt 6000-nél teszed ,akkor már mindenki ott marad a lámpánál. Sokkal jobban nem is érdemes forgatni , mert nem nyersz annyit , mintha tovább kapcsolsz időben.
Az üléspozíció nagyon kényelmes , felegyenesedve ül a vezető , az ülésen előrehúzódva szinte szupermotos testartás vehető fel , míg hátrébb csúszva hosszabb távon lehet fáradás nélkül motorozni.
Én többnyire egyedül használom városban , és kisebb túrákra.
Ez persze nem azt jelenti , hogy a motor nem alkalmas két személyes hosszabb utakra , de számomra a motorozás egyszemélyes üzem.
A Versys jó társ a városban , kisebb túrákon , de igazából a kanyargós szerpentineket szereti , ahol képes nagyobb testvéreivel is felvenni a versenyt.

Amit hiányolok róla , az egy vízhőfok mutató... egy lámpa jelzi , ha netán túlmelegszik a hűtővíz , de jobban szeretem folyamatosan látni , hol áll a hőfoka...
A 84 cm-es ülésmagasság is figyelemre méltó , én 173 magas vagyok , és esélyem nincs egyszerre mindkét lábamat letenni. Ez csak megszokás kérdése , de valakinél szintén zavaró lehet.
Gyakori a műszerfal burkolatának zörgése , de ez házilag orvosolható mindenféle különösebb műszaki szakértelem nélkül is.



Hibalista

- Zörgő műszerfal ( házilag javítva )

Ide hordtam szervizbe

Papp Motors Kecskemét

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19