A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zxr 750 1989 (750)

Zxr 750 1989 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az egykori dukit kerülgető nyers fapados dög

Szöveges ítélet

Eccer vót hónem vót,elfogult leszek mert álmaim tipusa igaz nem az a modell amire vágyok igazán de igyhozta a sors.gpx750r eladása után eldöntötem csak egy motor lehet a következő amit veszek az pedig zxr750,mivel pénzem épp hogy 4kiló volt eldöntötem mind1 milyen évjárat mind1 milyen állpaot de reális áron kapjam meg,igy történt,hogy telefonba már mondtam futoval megyünk érte.480ra alkudtam le akkor a jó 89es gépek 600körül mozogtak ha épp volt.Nézük is a mocit:összes idom gyári,ám 90es és a hátsó futomű is 1 az 1be 90es,talán svájcba hátbatoszták?blokk néha megvolt akadva és nemakart elindulni,ha elindult zörgött mint a fene.Mikor sdzétkaptam meglepődtem én szedtem szét elsőnek!(nemhiába elötte svájci élete volt,én egy sráctól vettem aki nemhasználta és ő egy kereskedőtől vette aki behozta).Alig vártam,hogy készlegyen,és imádkoztam futoművel nelegyen gondom,virult a fejemről a mosoly,hogy végre egy gyári idomzatú "agyontörés" mentes sportgépem van,blokkba ahol a vezérmülánc fut találtam egy kis perselyt gondolom szelephézagoláskor esett be valami,vezérmülánc feszitő nemakart fesziteni ezt a wd40 megoldotta,csapágyak,váltó oké,hengerfej még "oké",karbisor mostanra már nemoké,de idén rendberakom,kapott gyíári új láncokat a blokk ha már szétkaptam,szó ami szó elég végétjárták már a láncok.Kuplung laemella nem gyári már benne,de elkezdett mostanra 10e felett néha csuszni,majd orvosolom.2,5szezon alatt sokmindent megéltünk együtt és még remélem fogunk is mert zx750K modellre nincs lovém sajna,igy marad akár évekig is a dög.Volt 250el felezön száguldás 52es utón,volt kanyargósúton csapatás ezerel,meg nyugis tempóba kijött elém egy ótóóós barom igy törés is,biztositó szerencsére fizetett,moci kezd azóta feléledni,kapott gyári idomokat(még 1db bal első kellene),vettem rá a konkurencia felett jóval drágábban ám kedvezménnyel Zerogravity doublebubble plexit ami miatt azóta is hatalmas vigyor csap rám,drágavolt de megérte!Na nem mintha a gyárinak rossz szélvédelme lenne,a 89es vetélytársai közt a legjobb,ezresből tlaán az fzr közeliti meg ezt a szélvédelmet.

Most nézzük is miért lehet imádni:
-ennél aligha lenne sportosabb moci,ez sportmotor semmi több,nem ám olyan hondás picitez picit az,ez vérbeli nyers fapados kemény sportgép
-igazi időt nem muló külső,ez mindig szép marad,olyan forma amit mindig felfogsz ismerni és szép.
-eszméletlen a világitása ha 100/80+60/55 be van kötve távolságin mind a két szál és picit lentebb van rakva a 60/55 és tomipottnál csak a 80ég.Este sötétbe 200++ stresszmentesen!
-nembirod megállni hogy ne stopiz vele stoptáblánál
-ennél alig ha éreztem pontosabb visszajelzést futoműben,annyira nyers és közvetlen
-folyton kétkeréken talajon akar maradni,igy eszméletlen észnélkül tudod huzni a gázt
-nem idegbetegen tul erős és mégis ha foylton pörgeted szedi a lábát jobban mint gondolnák,igy megint csak észnélkül lehet huzni neki
-legszebb a hangja,gyári dobbal is ordít 6e től de kályhacsővel minden fordulaton és 6e felett azzal már több kilóméterről hallani!
(sajnos enyémen most egy kályhacső van igy használhatatlan a középtartomány,de többször is bebizonyosodott hogy 2-4km távból vidéken megismerni hogy ez egy zxr,adott ismerősök adott helyen,utolag lemért távolság,kanyarok sürüségéből itélve tudtuk hol járok a mocival,na nemtom mennyire érthető)

Ami nemjó benne:
-ezer év mire bemelegszik,ezért sajna sok a főtengelyesre hajtott zxr,ugyanis ha leméred az olajat simán kell neki 5-10km kisfordulaton gurulás mire csapathatsz vele,volt több évig GPX is a tulajdonomban és mendemondák hallatán is gond nélkül funkcionált a gép
-picit nehéz(nem érezni,de azért a számadat matematikailag nem nyerő,bár lehet ettől ilyen stabil,ami meglepő,hogy ennél könyebb gépek közt se sok ami ilyen prezizen kanyarog,tehát igazán nemnagy gond az a plusz pár kiló,de picit zavaró
-sürün kell szelephézagot állitani ha már megindul kopásnak a szelep és elgyengül a szeleprugó
-magyar utakra 99% alkalmatlan,ugyanis van ahol 2km után fáj mindenem és nembirok 40el gyorsabban pattogni,de ez nem a moci baja

Aki aztmondja nemlehet rá pakolni,annak azt üzenem,hogy 1 digifényképező,pénztárca böven elég mindenre ami elfér az üllés alatt,netalán egy hátitáskába meg némi váltás ruha.Ha meg úgy adódik hátitáskát megrakva meg tankttejejére kezem oldalával+fejemmel "lefogva" a csomagokat jöttem már 2kiló felett haza közeli város bevásárlóközpontjából,picit kényelmetlen volt de megoldottam.

Igazán azoknak javaslom ezt a motort akik mindenfére kompromiszum mentesen nyers,fapados "baltával összevágott",am de iszonyat preciz futoművel rendlekező megbizható motort akarnak.
Sajna sok a mendemonda,hogy a 89es zxr széthullik,igen hozzá nemértő kezekben ha nemvárod meg mig az olaj meleglesz,az meg,hogy ha a szelepek kopásnak indulnak nem a világ vége más gyártóknak is volt ilyen anyagú megoldása és lehet javítani a gondon.Mai 6kilósak nemigazán eszik meg,amivel nehezebb annyival nyomatékosabb(+150ccm és hoszabb löketü),illetve amivel gyengébb annyival jobb tengelytáv a gyorsitásokhoz,itt több erőt birsz kihasználni kigyorsitásoknál.Kanyarba picit fárasztóbb lehet a nagy tengelytáv és plusz sully miatt,de sokkal bátrabban elhet a gázt tépkedni mert elnézőbb gép,tehát amit nyxerünk bárhol is a vámon elvbesztjük a réven.Imádni való gép!

Végezetül mint láttátok a hibalistát szinte semmi!
olajgomba elrepedt,volt á mnemulas majdnem ottmaradtam.
ac pumpa megadta magát persze a mocsok hétvégén mikor indultunk pestre fényképezni este a citáról,meg sétálgatni,na nekem se kelett több,ac -t kivágtam benyacső átköt,minden kuton tankoltam 300-400ft ért lestek rám mint a marhára,másnap sms be rendel bontott ac,hétfőn feladták,szerdán ideárt,szerda este már beraktam.
Most majd kuplungra rákell lesnem,de elvégre kopo alkatrész,lehet elég vastagabb lamellát beraknom.
karbisort szétkell kapnom,99% átenged benyát valamelyik akkor is mikor nemkéne.
szinte az öszes kopó cuccot lenulláztam sajna(gumik,lánc-lánckerék,teloszimering,fékbetét)
de nyárig rendbevágom,fékbetétből gyárit szoktam venni(mikor vettem a gépet kellett bele,23pénz volt,picit sok,de megérte a fékhatásért,minden mocimba gyárit rakok,mostmég szerintem fél szezont kifogja birni)
Fogyasztás nemröhög kreszt betartva 2személlyel turázva 4,7liter!!!!(kályhacsővel,szerintem gyári dobbal lenne 4,5is)
csapatás aszisztant bekapcsolásakor egyedül 10litereket kibirok hozni belőle!Szall átlag 6-7el számolni
Aki teheti 90est vegyen,ugyanis nemcsak annyiban tér el amit leirtak tesztekben hülyeséget!Mikrofilmen bőven van eltérés cikkszámba,nem véletlen +10paci.Ha igazán teheted 93utánit vegyél,mert az már nagyon kiforrott és erős.Ha fapados gépet akarsz max 92ig nézelődj,ezek a régik igazán fapadosak.89-90es segge hogy szögletes nekem nagyon bejön,de a 91-92 még keményebb futoműre,bár erőben nagyon hurkák,89es erősebb náluk!de még nyomaték sincs a 91-92 verziokban,viszont az álmom a 92es 1üléses még ha utcára nem is alkalmas,de eccerüen élmény lenne egy olyat birtokolni,még ha tudom is a 89est se birom kimotorozni.Csomoszor van,hogy hatalmas tempóba megyek és érzem a moci többre képes lenne a kanyarba csak én nem merem annyival bele engedni.Aki ezt a motort kimotoroza az indujon a man szigeteken,nem lehet kimotorozni.
Tudom van mások szemszögéből szebb,jobb,erősebb,fiatalabb gép de mint külföldi zxr forumokon is irják aki ilyet vesz szinte vagy megimádja vagy megutálja,annyira egy egyéni gép,és ahogy olvastam a forumon hard,harder,zxr :)))

Hibalista

- -bele esett idegen alkatrész
- -ac pumpa
- -olajgomba
-

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19