A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 750 Unitrak 1983 (749)

Gpz 750 Unitrak 1983 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az igazi útitárs

Szöveges ítélet

Bejártam vele olaszt és svájcot + Mo :), jól bírta, egyszer sem hagyott cserben, csak akitől megvettem nem foglakozott vele, de apránként szépen jó kondicióba hoztam és meg is hálálta. Hobbiként és túrázásra használtam, a földutakat nem ajánlom nem oda tervezték a japán mérnökök :)
Téli állás után nehezen indul be, deaztán még az ötödik utcában is hallják, hogy itt vmi veszedelmes állat lakozik :)))
130-160 között van az utazója, arra a kérdésre : " hogy mennyit tud?" azt szoktam válaszolni, hogy 200-at tudok én, de a gép vmivel többet, azonban 180 felett már csak autópályát javaslok, ez nem heje-hajabusa.
Aki nem szereti a hiteleket és nincs 1,5 millája egy gépre annak bizton ajánlom, ha vki karbantartja akkor örökéletű, hiába a Z750 motorblokk az Z750 motorblokk..

Hibalista

- vezérműlánccsere 70e / nem kellett volna csak átbasztak /,
- benzincsap 5e , ezenkivül a szokásos gumi-,olaj-,akkucsere, karburátor szinkron.

Ide hordtam szervizbe

Pécs Enduró Motorosbolt - drága,lassú és palira veszik az embert, ne vigyetek ide semmit, ha jót akartok, inkább beszéljetek a szerelőkkel maszekba..

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Bp, Kawasaki Hungária Kft - Üllői út, kicsit drágák, de korrektek!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19