A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Vn 900 Cl 2006 (903)

Vn 900 Cl 2006 (903) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Barátságos kistraktor

Szöveges ítélet

Fa...a motor ez! A 900-as blokk már leírva is megnyugtatóbb mint 750-es, 800-as kategóriatársai. A lehetőségekhez és külleméhez mérten nem pörgős a motor, a max teljesítményt is viszonylag kis fordulatszámon adja le, na azért nem mint egy 1500-ös. A vastag hátsó kerék, a nagy test, a szíj hajtás már-már egy nagy vas látványát idézik. Kezelhetősége remek, jól irányítható, azt csinálja ami a gazdája akar. A váltó kicsit hangos - "de hát ez Kawasaki" ahogy tanult kollégámtól hallattam. Hogy hol a vége arról fogalmam csincs, nem is nagyon érdekel. Nekem elég, hogy 120-nál még szimán tudok gyorsítani ha kell, bár én úgy gondolom, hogy ami 120-el megy azt nem is érdemes megelőzni.
Ami nem túl előnyös az sok műanyag, ahol csak műszakilag lehet ott műanyagot találsz, az optikai csilli-villiról már nem is beszélve. A kipufogó nem az igazi, az EU normál beteszik a kapu a rendes gyári hangnak. Így igazából csak a csere marad, ha nem akarom szétfurkálni a csövet.
Egyetlen problémám a rendszámtábla elhagyása ill. a táblatartó keret sorozatos eltörése volt. Az első 2000 km-en vagy három ment szét. A szervízben nemigen tudtak vele mit kezdeni, így egy kis házi szerelgetéssel és némi fémlemezzel megoldottam. Bár ezév tavaszra kaptam levelet a szervíztől, hogy fáradjak vissza és kicserélik az egész rendszámtábla felfogatást - így most már rendben van, 1000km alatt eddig semmi baja a keretnek.
Igazán nem szeretném ajánlani senkinek (nem is nagyon van szüksége rá), nekem sokkal szimpatikusabb lenne ha nem futnák össze vele állandóan az utakon, bár ebben magam sem bízom.

Hibalista

- Semmi - ha a rendszámtábla elhagyást nem számoljuk ide.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki Miskolc

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19