A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Mean Streak 1500 2001 (1470) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Bölénykawa

Szöveges ítélet

Ez a gép nem az 1500-as de nincs hely az 1.6-osnak ezért ide irtam amugy ezt a tipust 2004-ota gyártják 1600-as blokkal(Európában 2008 volt az utolsó év amikor forgalmazzhatták az EURO normák miatt.Mindig a chopper , bobber stilus állt közel formailag hozzám, de szeretek dinamikusan sportosan motorozni ezért volt már mindenféle sportgépem is. Viszatérve a Bölénykawára az a 10 lényeges dolog ami miatt ezt a modelt vállasztottam a köv : 1. kategoriájának a legjobb fékei(radiális tokico négydugos/duplatárcsa elöl zx 1200 fékei "butább" betétekkel) 2. a gumiméret a köv elöl 130/70 R17 --hátul 170/60 R17 vagyis 17"sportmotor méret elöl hátul(nagyon jo sport gumit is lehet rá rakni) 3. vizhütés(folyadékhütés)
4. nem eltulzott méret (a pesti dugokon ugy lehet átvágni mint kés a vajon)
5. egyedi megjelenés BÖLÉNY TESTŰ (nem egy 1500 intruder) nem jön szembe sok söt találkozokon se igen látni belölle.
6. semi köze egy csopperhez de ugy néz ki mintha..(sokan meglepödnek a dinamizmusán)
7. tipustársaihoz mérten KANYARVADÁSZ futomű (ere a merev erösitett váz a brutális fék a forditott telok és a sportgumik is rátesznek)
8. KARDÁN
9. BEFECSKENDEZÉS (ez nem csak elöny hanem néha hátrány is lehet)viszont könyen indul és a fogyasztása átlag 5.8 városal+Mátrázásal együtt.
10. a fordulatszámmérö és km-ora sportoságot sugall rajta.
És hogy ne tünjek elfogultnak hát it pár hiányoság 1. amit a szépségéért feláldoztak az a hátsó ulés a gyári az használhatatlan(válook) de lehet hozzá kapni komfortülést ami már kényezteti a feleség popot.(130.000 Ft)
2. meglepö volt számomra ,hogy városban (öszehasonlitva a gsx 1400-al ami 128Nm a M.S. pedig 126Nm/2800-nál jóval gyengébnek tünik peddig nem sok a külőmbség) 50-es temponál visza kell rakni 4-be(1500/min) söt ha dinamikusak akarunk maradni akor 3-ba(2500/min) (na akkor viszont nyomatékcsucson vagyunk vegig). Vagyis az 5-ik az overdrive (50-nél 1000-et forog /140-nél 3500-at) ami autopályán és hosszabb távon viszont jol jön. Amugy a használható tartomány az 1500-tol 6500-ig van és ahol a legjobb az a 2500-5000-ford között.
3. szélvédelem nincs de elrontani egy plekszivel kár és vétek ezt a bölény formát(amit a hátámlával már megtettem (90.000Ft ajándék volt+csomagtartó )de a feleségem biztonsága az fontosabb)
4. a világitás lehetne jobb is(sima H4 60/55)de nem roszabb mint társaié(ez a kategoria)
5. A LEGIDEGESITÖBB ÉS MÁR BOSSZANTÓNAK MONDANÁM A TÜKRÖK ( szar szögbe vannak hajlitva és az hagyán ,hogy magamat látom félig benne de 80-fölött ugy rezeg mintha kötelező lenne) NA DE EZ IS CSERÉLHETŐ (ez a pénzleső népség )
6. a gyári kipuf. hangját egy elcseszet darázsfing is elnyomja(tiszta gsx1400 csak dadogosba) NADE EZ IS CSERÉS A GARANCIA UTÁN ÉS AKKOR AZ MÁR BRUTÁLIS LEHET HA AKARJUK(Turázáshoz viszont ez jobb föleg kulföldön ott már most szigorubbak a hangos gépek ellen)

Enyit dióhéjban , Amúgy folyamatosan szeretném frissíteni és az új tapasztalatokat és átalakitásokat is ideírni (remélem csak jókat írhatok majd)


2009

Hibalista

- Eddig semi

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege a garancia miat muszáj vagyok de nem igazán tud a gyerek. Pl. az ezres szerviznél tulöntötte olajal (3.1L kell bele szürövel együtt ,ö meg rakott bele 3.6-ot) amikor megkérdeztem hát eheti majd az olajat volt a válasz . Igy hazaérve meloznom kellett utánna (leeresztettem nivora ) nem akartam vitatkozni de garancia után ara fele se megyek.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Saját magam (amugy ez a szakmám )

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19