A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-6rr 2007 (599)

Zx-6rr 2007 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brutális franciakrémes

Szöveges ítélet

Nagyon erős, nagyon kezes, és olyan fürgén használható akár városban is, mint egy bicikli. Hogy mennyire megbízható ki tudja, hiszen egy új motortól elvárja az ember, hogy az legyen, de nekem az előző, kissé öregecske Kawával sem volt bajom. Szerintem mindenekelőtt meg kell neki adni ami jár. Engem arra figyelmeztettek, hogy a Kawánál fontos a bejáratás. Hát nem 3000-es fordulaton járattam, de szépen kultúráltan, egy pillanatig sem huzatva, 1000-nél, 3000-nél olajcsere, állítolag meghálálja.
Érdekes módon nekem a sportmotor az egyetlen, aminél nem fáj a derekam, holott mindenki attól óvott, hogy ilyen testsúllyal (105) ne vegyek sb-t. A karnak kicsit szokni kell, de én már egy napos túrától sem fáradok el igazán. Az üléspozíció elég széles skálán változtatható. Az utasülésre előny a motorozás szeretete, és a kis termet. A motor stabil 0-tól 270-ig. Szenzációsan adagolható a gáz, az egész motor olyan mint egy játékszer.
Szóval lényeg a lényeg, hogy a motort kimotorozni, és extázisba kerülni, csak versenypályán lehet. A Váci úton gyorsulni ne vegyen ilyet senki (bár jó érzés egy elbizakodott több tízmillió forintos sportautótulajt porrá alázni).
MESE!!!!

Hibalista

- Fékpedál eltört. Garancia csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19