A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

GPZ 750 turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy csiga is lehet gyors

Szöveges ítélet

A motor még 2005-ben került hozzám.Akkor végeztem egy Guzzi teljes felújításával, és a futómű keménysége okán komolyan gondolkoztam a váltáson. Egy barátom( és szerelőm aki történetesen típustárs és a márka elég jó ismerője ) szólt, hogy eladó ez a paripa. Mivel ritka madár és a különlegességek kedvelői közt elég nagy népszerűségnek örvend, túl sok gondolkodni való nem volt. A frissen felújított Olasz vasalódeszkát eladtam, és meghoztam életem eddigi egyik legjobb döntését. A Kawa hosszú állásból lett felébresztve, ezért az első fél szezon végére kijött rajta sok minden. A pontot az i-re a főtengely csapágy megszólalása tette fel. Nekiálltunk hát egy teljes felújításnak. Mivel nem mai és nem gyakori darabról van szó, A szükséges alkatrészek beszerzése nem ment egyik napról a másikra. Arról nem is beszélve, hogy egy kicsit a gyógyszer is elgurult. Ezt a típust sokáig használták Amerikában a gyorsulási szakágban, ezért elég nagy választék van tuning alkatrészek közt. Mivel a széria és a nagy teljesítményre hangolt alkatrészek közt nincs érezhető ár különbség, ezért elég könnyű elcsábulni. Az tartott sok ideig, míg kitaláltuk, milyen komponensekből és hogy lehetne egy jól használható hosszú élettartamú és megbízható motort varázsolni az öreg vasból. (Igazából a többesszám nagyképűség hisz Zoli barátom a saját motorján az elmúlt években ki kísérletezte már hogy merre érdemes elindulni és merre nem. Az én feladatom ebben az esetben a bólogatásra szűkült.) A felújítás természetesen kiterjedt a váz és futómű összes elemére. Homokszórás, színterezés, perselyezés, csapágyazás, STB. A lényeg, hogy a gép összeállt.Kicsit erősebb, kicsit jobb a fék, futómű, STB. A külseje és az üléspozíció kicsit megváltozott, mert a gyári kombó 160 felett kezdett kényelmes lenni, én meg már öregszem és nem sietek sehová. Jelen állapotában egy klasszikus csupasz motor stílusát hozza. Az elmúlt 5000 km alatt üzemzavar nem volt. A gyermekbetegségeket úgy érzem sikerült belőle kigyomlálni. Még a megfelelő szélvédelemmel küzdök. Nem szeretem a nagy túra plexiket. Azt kedvelem, ha a felsőtest kicsit védett, de a sisak a turbulencia felett van a tiszta menetszélben. Ez még folyamatban van.A motor teljesítménye a turbó teljesítménykapu membránjának beállításától függ. A motor sokkal többre képes mint amit az erősített kuplung és a 130-as metzeller át tud vinni, ezért jobb csinnyán bánni a turbónyomással. Összefoglalva a motor elég ritka és különleges ahhoz, hogy megadja azt a kis pluszt, amit én a motorjaimtól elvárok. nem tervezek megválni tőle még egy jó darabig. Jól motorozható, jól kanyarodik, élvezetes, nem fogyaszt sokat és nem áll elő hibákkal hogy bosszantson. Lehet egy öreg vassal sokáig problémamentesen nagyon jókat motorozni, csak előtte tisztességesen rendbe kell rakni. Ez persze nem olcsó buli és és nem is egyszerű bütykölgetés, de ki mondta, hogy a motorozás olcsó hobbi.

Hibalista

- Főtengely csapágy miatt teljes motorgenerált kapott

Ide hordtam szervizbe

Turbokawa.hu Inkább barátként értékelném, mert ő sem csak megbízott szerelőként áll hozzám és a motoromhoz.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam. A motorblokk kivételével mindennel elboldogulok és szeretek is babrálni vele.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 0
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? v 650 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19