A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 750 Unitrak 1983 (749)

Gpz 750 Unitrak 1983 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eredeti darab, még ma is!

Szöveges ítélet

Jobb motor, mint azóta bármelyik. Vad, eredeti, erős, kényelmes.
Egyszerűen imádtam, a 86 ló több mint elegendő, a blokk örök életű, hangja fantasztikus gyári dobbal is.
240-ért vettem, 300-ért adtam el három év múlva.
Az Unitrak rendszerben, ha kopottak a himbák - az már a próbaút alatt kiderül: a motor pumpál, két nyomon akar fordulni.
De házilag is javítható, hjó kezű esztergályos segítségével.
A többi része elpusztíthatatlan : majd´ 70ezernél se volt baja, és azóta fiatalabb tapusokból járt nálam 90-100 ezret futott darab is. (Zsolti kollégám 90ezerrel adta el, majd 90ezer és három (!) kilométerrel vette vissza két nap múlva szeretett ZX-10 esét is... :-) Egyszerűen SOK VOLT az új tulajnak a lóerő, még így agyonkopottan is.

Hibalista

- - 15.000 km után hengersort kellett cserélnem, dugattyúkkal.
- - Egy letestelő fordulatszámmérő kábel miatt nem volt gyújtásom 1 hónapig. (javítás 100ft-ból, bosszúság egész hónapra)
- - Láncszettet cseréltem. Előbb egy sz@r SSS re, majd az kukába és helyette egy tényleg jóra.

Ide hordtam szervizbe

Gyöngyösi Robi, Kecskemét.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Quick-Steel , Dunaújváros

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19