A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » En 400 1984 (399)

En 400 1984 (399) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Fiatalos nagypapa

Szöveges ítélet

Tavaly ősszel került hozzám egy kissé elhanyagolt esztétikai állapotban. Valami csattogott a blokkban, amire az előző tulaj azt mondta, hogy nem kell vele törődni...

Aztán csak megnézettem és kiderült, hogy már "szalajt" a vezérműlánc... Az isteni gondviselés mentett meg a komplett blokk cserétől...

Szóval rövid ismerkedés után beadtam a szervízbe, hogy hamarosan kész is lesz. Aztán leesett az első hó... Akkor már kezdtem sejteni, hogy valaki gyalog indult el egyenesen Japánba, de még oda sem ért... Aztán már hosszabodtak a nappalok és valaki földig érő szakállal, talp nélküli csizmában, ziláltan érkezett és szorongatta markában a LÁNCOT és bele is halt a bejárati ajtóban a hosszú útba...

Ekkor felröppent az örömhír, hogy lassan elkészül-ne, csak van egy kis bibi. Elfelejtett a jó ember hozni hozzá egy vezérműlánc feszítőt, mert az senkinek eszébe sem jutott, hogy megnézze...

Akkor egy önkéntes újabb hosszú útnak indult....

Mára végre felébredtem ebből a rémálomból és beleraktam az első 2000 km-t. 180 cm fölött nem tanácsolom senkinek. A lábaimmal nem tudok mit kezdeni, menet közben állandóan igazgatom magam, hátha jobb lesz, de eddig még nem sikerült... Ezt a kezeim és hátam is jelzi.

A rugózás sima, esetleg hullámos úton tökéletes. Egyéb esetben gerinctörő is lehet egy kisebb bukkanó.

130-140 - ig sima futású, stabil.

A blokkja az igazi kincse. Az első pillantásra öreguras külső sportos tulajdonságokkal bír. Gázadásra előz, ugrós, utazós. A lámpa után az autók lassan eltűnnek a tükörben...

Hibalista

- Vezérműlánc és a feszítőrugó, amit a vásár után nekem kellett cseréltetnem az utolsó előtti pillanatban... :)

Ide hordtam szervizbe

Kawamoto Érd

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19