A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fickós kis gép

Szöveges ítélet

Szerintem remek a formavilág és a színösszeállítás (ezüst, bordó). Talán az egyetlen gyengébben sikerült rész az első lámpa. Ezt valaki vagy utálja vagy elfogadja, talán szereti is. Miután megvettem jobban tetszik a kifogásolt rész is!
Az első izzókat, ill. a fényszórót gyengének találom, első ránézésre sokkal hatékonyabbnak gondolná az ember (2db 55 W-os izzó). Talán ha kicsit felljebb állítom jobb lehet.
Ez az első ilyen kategóriájú gépem, ezért túl sok összehasonlítási alapom nincs, de egy pályamotorosnak gondolom ez a motor kevés. Mondjuk nem is versenypályára készült. Szerintem nagyon jól húz és a váltó is motorosbarát. Nem tudnék hibát mondani a blokkal kapcsolatban.
A remek külsőhöz kellemes duruzsoló hang párosul még a gyári dobbal is.
Az űlés kiképzése engedi a mozgást előre, hátra, jól be tudunk ülni ha gyorsabb tempóra vágyunk és szeretnénk egy kicsit a tank felé dőlni.
A szélvédelem nem sok (mint az összes ilyen típusú motornak), de kb 120 km/h-ig számomra abszolut jó.
A műszeregységről kicsit hiányolom az üzemanyagszintjelzőt, de legalább van egy led, mely ha jelez akkor kb 80-100 km-t tehetünk még meg tankolás nélkül.
Mivel még csak egy szezont motoroztam vele túl sok tapasztalatom nincs, de eddig nem kellett csalódnom benne és remélem nem is fogok.

Hibalista

- Semmi. Remélem nem is fog, bár négyezre sfordulat környékén zizegő, vibráló hang a műszerfal környékéről, de kicsit emelve a fordulatszámot megszűnik. Valami berezonál.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki Cegléd (Illés út). Még csak az 1000-es szervizen volt a gép, nagyon rendesek voltak, engedték, hogy végignézzem a műveleteket, közben jól eldumáltunk a motorról, motorokról.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19