A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Kle 500 2006 (498)

Kle 500 2006 (498) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Hűséges partner

Szöveges ítélet

Remek motor, jó vele túrázni, városi közlekedésre is kitűnően alkalmas, ui. dugóban -a magassága miatt- át lehet látni a kocsik fölött és jó menni a sorok között is, hiszen a kormány nem érinti az autók tükreit sorozás közben. Utazó sebessége 100-110 Km/h között az ideális, afölött már a kis szélterelő nem ér semmit, 120 felett a menetszél leszakítja a fejem. Maximális sebességem 160 Km/h volt, tudott volna ez még följebb is menni, de ezt a motort nem ekkora sebességre tervezték, tapasztalható is. 2800-as fordulatnál rezonancia mentesen lehet vele haladni, csak ez a tartomány az. 4000-es fordulattól viszont már jól húz. Főleg túrázásra használom a járgányt, fogyasztása kitűnő: 3,8-4,5l. Telitankkal nagyon "light"-osan vezetve kibír akár 400 Km-t is. Amúgy a hatótávolsága átlagosan 360 Km. A fogyasztása ritkán megy 4l fölé, csak ha nagyon húzom a fülét, illetve utasom van. Hosszú út során elkényelmetlenedik az ülés, ilyenkor, ha faluhoz érek, állva motorozok át rajta, utána jól esik visszaülni. 24100 Km van most a gépben, semmilyen meghibásodásra nem volt még példa, csak a fékbetétek szorultak cserére. Motor jó: takarékos, kapaszkodósávot nem kell igénybe vennem és előzést sem kellett még félbe szakítanom. Rossz: fényszórók túl magasra világítanak.

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19