A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

VN 800 Classic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges társ az úton

Szöveges ítélet

Klasszikus chopper, küllős kerekekkel. A kategóriájában az erősek közé tartozik. 5 sebesség, 40-től 140-ig (felette nem próbáltam) 5.-ben pompásan elpöfög. Nem versenymotor, de lámpánál autós nem ellenfél, eléggé keskeny ahhoz, hogy a sorok között elférjen. Eleinte szokni kellett a fotelben ülést, de elég kényelmes ahhoz, hogy csak 200 km-enként akarjon leszállni róla az ember, akkor meg amúgy is muszáj, mert a tank nem túl nagy. Az útegyenetlenségeket elég jól kirugózza, ha nem megy az ember eszetlenül. Két személlyel azért érződik, hogy csak 800-as, és a hátsó gyári ülés nem is túl kényelmes, elég keskeny. Kanyarban jól dönthető, a hátsó viszonylag széles gumija miatt viszont a nyomvályús utakat nem annyira kedveli, pl. a 62-es Dunaújváros előtt elég félelmetes tud lenni utazás szempontjából. A gyári hang elég gyenge, de lehet javítani rajta.
A kötelezője elég alacsony, köszönhetően a chopper kedvezménynek is.
Mindig megbízhatóan indult, soha nem állt meg alattunk, de Kawasaki, így kicsi csörgése azért van...

Hibalista

- Kopó alkatrészek cseréje volt csak:
- fékbetét első-hátsó nagyjából 7k HUF-ért darabonként (kb. 25.000 km-t bírnak)
- levegőszűrő ~10k HUF két olajcserénként
- olaj+olajszűrő (a gyári 6.000-es szervizperiódus helyett 5.000-ként vittem) 12k HUF körül
- első gumit cseréltem rajta, amíg nálam volt ~25k HUF.

Ide hordtam szervizbe

Racsi Depó

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 24500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? GSF 250 Következő motorja? VL 1500 Intruder
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19