kawa - nem lopta be a szívembe magát -.-
Szöveges ítélet
2007 nyarán úgy döntöttem egyszer élünk és egy 400-as öreg yamaháról felülök egy ilyenre, új gép, erős és minden csaj erről álmodozik. Nos a bennem kialakult kép kicsit másképp fest.. kissé "bolond" a motor, 7-8e fölött nagyon megjön az erő és kerezni akar, bármennyire sem szeretném, erővel nincs gond. Futóművileg nekem nem tetszik, kormánygátló nélkül szitál mint a rosseb, pedig sérülésmentes, tudom az előéletét. Váltó jó, de a váltójelző lehetne sokkal erősebb, összességében meg kell szokni a váltót. A fék háááááát nemtudom... Adagolható, de egy rövid szerpentinezés alatt, ahol azért ütni kell, elmelegszik, és olyan lesz a fék mint a takony, de sztem egy fém fékcsővel ez is orvosolható. Csajozás szempontjából ideális, akinek olyan lány kell aki a motor miatt van vele.... Meg is érdemli. Idén tavasszal kihoztam egy körre, de mivel 15p után már nyélgázon mentem vele, úgy érzem nem kapja meg a motor a kellő tiszteletet. Így jutottam oda hogy az életem fontosabb, eladom.. Van egy kis MZ-m, felgumizom, és szerintem ugyanolyan élvezeteset fogok vele kanyarogni mint ezzel. Nem sebesség, élvezet!! Mentem viszont egy gsx-r 750 K6-al, hát arról csak jót tudok mondani... Fényévre van a kawasaki futóművel és fékkel a suzukitól... Az egy élmény volt tényleg, pedig nem egy kört mentem vele, hanem egy hétig a városban, pályán, mindenhol... Több kawa nem kell, max egy 1981-es injectoros GPZ gőzgép.
Hibalista
- Különösebb hiba nem jelentkezett, a fék elmelegedése és nyúlóssá válása engem zavart.
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem, el fogom adni...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |