A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Ninja ZX-6R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves kis bringa

Szöveges ítélet

2013-ban vettem meg gimis kori álmomat, a Ninja-t. Nem volt túl nagy választék ebből a típusból itthon, állítólag a válság miatt. Cegléden vettem meg végül Zakaréknál, akik bravúros rugalmassággal és türelemmel álltak a dologhoz. Pedig én tényleg nem vagyok egy egyszerű ügyfél. 5*-öst kaptok, köszi még egyszer! :)
Szervizelésre még nem volt szükség, ami elfogyott vagy elkopott, azt otthon lecseréltem. Az importőrrel volt egy kis afférom: Rendeltem alkatrészeket és olyan is a csomagba került, amit nem kértem. Ebből volt egy kis hiszti meg nyüszögés részükről, majd közölték, hogy többet nem szolgálnak ki. OK.
A motor maga nagyon jó. A gáz szépen adagolható. Alacsony fordulaton is elég nyomatékos, kényelmes városi motorozásra is megfelel. Szeged-Szombathely táv sem megterhelő, meglepett a kényelme. Inkább túrás a pozíció. A motor könnyű, eszméletlenül jól lehet vele kanyarodni, a szélre nagyfokú érzéketlenséget mutat. A csúszó kuplung is jó dolog. Ha mindenképpen kellene hátrányt írnom, az a világítás. Na olyat nem tud. Még refivel sem. Bár igaz, hogy még nem láttam olyan motort, ami normálisan világított volna. Lehet, hogy megérne egy Xenon-t. A fogyasztás nagy szórást mutat: Kényelmes, pillangó kergető tempóban országúton volt már 5 liter is, de versenypályán belenyalt a 14-be :) A futómű egy álom. Minden tekintetben. A gyári kormány lengéscsillapítóért meg jár a pacsi.

Hibalista

- Csak kopó és fogyó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja? ZX-10R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19