A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ER6-N 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezesmérges, jó utitárs

Szöveges ítélet

Kezdjük az elején! Úgymond első nagy motornak vásároltam elég nagy dilemma után. Kawa z750??? Hornet??? SV650??? ER6-N??? Nehéz volt dönteni de a kawák varázsa mikor elkapott már csak 2-re szűkült a kör és a kezdő kategóriát választottam ER6N! Sikerült vásárolnom egy 11.000 Km-eres szinte teljesen új állapotú gépet. Külsejébe egyszerre beleszerettem, elég megosztó stílusú vagy egyből tetszik vagy rá sem bírsz nézni. :D Első utam Veszprémből- Győr felé vezetett vele, aki ismeri a Cseszneki szerpentint tudja, hogy ott a dönthetőséget egyből le lehet tesztelni. Kezdőként még csak ismerkedés szinten hajtottam de elég stabilnak tűnik azóta is a kanyarokban. Első futómű talán egy kicsit lágy a sportos döntögetéshez és sajnos nem is állítható de meg lehet szokni. Mint minden Naked motor szélvédelme semmi... az ember mellbe kap mindent még az ökölnyi gumidarabokat is ha pl épp elötted robban szét egy autó hátsó kereke (tapasztalat) :D 120-140 ig kényelmes az felett hasalni kell rendesen. Nagy tempó viszont a lágy első futóműnek köszönhetően nem az erőssége 180 felett van hogy elég rendesen beszitál az eleje... kicsit félelmetesnek is tűnik szal oda kell rá figyelni. Egy kormánygátlóval vagy futómű keményítéssel orvosolható a probléma.Teljesítménye sztem teljesen jó főleg hogy egyenletesen szépen adja le erejét. Nem kell sűrűn kapcsolgatni alacsony fordulaton is kellemesen húz, bár az igazi ereje 7 ezer felett jön meg, 140 -ig haver 2006-os Honda hornetje nem ért utól pedig 30 lóval erősebb. Persze 140 felett már lassacskán elhagyott :D Fogyasztása 4.2 - 5 liter 5 fölé még nem sikerült tornásznom ha széthajtom akkor sem. Hosszútávon 2 személlyel 100-120-as túratempóba 4.5 bőven elég neki és igy 300 km -et is el lehet menni egy tankal. Nah igen hosszútáv, itt jön egy kis negatívum 100km felett az ülés már kicsit kemény bár lehet egy puhább túrásabb üléssel is rendelni nemtudom az milyen de ránézésre is lényegesen puhábbnak tűnik. A fékek teljesen jók könnyen adagolhatók nem harapnak hirtelen sőt állítható attól függően mekkora a mancsod, egy kezdőnek is tökéletesek. A gép hangja ami igazán megfogja az embert, gyári dobbal is nekem nagyon tetszik az a mély morajlás magasabb fordulaton pedig kinyílik a torka rendesen, motorfékkel viszont visszatér a komoly dübörgése. A motorfék mint egy 2 hengeres motortól elvárható elég jó, ami viszont ebben a negatívum ha ingázni is használod mint pl én a gumi közepét eléggé kikoptatja. Érdemes befektetni egy kétkomponensű gumira az talán jobban bírja. Összességében ha egy olyan gépet szeretnél ami könnyen fenntartható igazi élménymotor,teljesítménye is kielégítő (megy ha menni kell, és kezes ha azt akarod) viszonylag kényelmes és hétköznapi használatra is alkalmas akkor én ezt csak ajánlani tudom. Még pár évig én biztos hajtom aztán jöhet a nagy testvér Z750 esetleg Z1000 :D

Hibalista

- Eddig semmi gáz nem volt.Csavarokat időnként érdemes átnézni mivel a 2 hengeresek rezonanciájából adódóan hajlamosak lelazulni. Ismerős szerelő tapasztalatai alapján egyedüli negatívum a Kawasaki márkával az alkatrész ellátottság. Minden alkatrészre heteket kell várni. Hála égnek még nem tapasztaltam ebben az ő szavait továbbítom.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Z750
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19