A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-6r Ninja 2000 (636)

Zx-6r Ninja 2000 (636) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi ogre

Szöveges ítélet

Szezon vége óta van nálam a gép, 2000-es évjáratú, még a 636-os éra előtti darab. Még nem tettem bele túl sok km-et, de már kezd összeállni a kép. Jól gyorsul, pillanatok alatt 180-on van, és onnét is még elég jól tol. A vége elvileg vhol 270 körül van, de 260-nál még nem próbáltam többet, de még ment volna. A felfüggesztése (főleg hátul) nagyon kemény egyszeméllyel, rosszabb minőségű úton, de lehet csak azért, mert nem vagyok túl nehéz (63kg). De még így is fényévekkel kényelmesebb az előző motoromnál. Jó úton nagyon precízen lehet terelgetni. 196 kg szárazon, de egyáltalán nem érezni annyinak, csupán álló helyzetben, a tömegközzéppontja kellemesen alacsonyan van. Ha leereszkedik a lila köd, óriási élvezetet tud nyújtani, de nyugis tempóban is használható. A váltót keményen kell használni és hangosan műkszik. Az üléspozíció sportos (tehát kényelmetlen), de az ülés jól párnázott, az utasülés is használható. Normálisan közlekedve 5,5-6-ot eszik, ha jobban húzod neki, akkor persze jobban is kéri a naftát. Összeségében imádom a mocit,de egy-két dolog nem annyira tetszik benne. A gyári plexi keveset véd (183 cm vagyok), túl halk a kipufogó, nyomvályús úton hirtelen sávváltáskor be tud szitálni, de ezeket mind lehet orvosolni. Valószínűleg az előző gazdája keményen gyorsulgatott vele, egyesben nagy gázzal indulásnál meg tud reccsenni a váltó. Határozottam kell kapcsolgatni, visszaváltásnál már kapcsoltam két fokozat közé és az 200 körül nem annyira jó érzés... Másfél hónapos állás után fel kellett kicsit tölteni az akksit, de egyébként még semmi rendellenességet nem tapasztaltam rajta, remélem nem is fogok. Pályán még nem jártunk, de biztos ott is tök jó.:)
Tehát egy nagyon jó rizsrakéta, nagyon mókás vele közlekedni.

Hibalista

- Eddig még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19