A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-10 1988 (998)

Zx-10 1988 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Királykategória királya

Szöveges ítélet

(addig tettem ebbe a rovatba amíg nem lesz zzr 1100 rovat úgyis zx10 utód)1995 -ben egy motorkereskedő hozta be svájcból az 1100-est csúszottan.Én egy zzr-600 -at akartam a gpz-600r után de gondoltam egy "nagyot" és belevágtam.Októbertől-áprilisig tartott mire felépítettem.Akkoriban nem volt minden sarkon alkatrész utánpótlás.Egy ismerősőm fényezte,azt mondta soha többet,de szép munkát végzett.Eredeti szinekben pompázott,kék-fekete.A matricák legyártása egy külön tőrténetet megérne.Áprilisban kihoztam, kész volt a nagyvas. Előszőr próbáltam ki nem gondoltam volna hogy van ilyen. Gyorsuláskor nem bírtam felhúzni a jobb lábamat.Iszonyat erő, iszonyat gyorsulás,iszonyat nagy (270kg) iszonyat útfekvés,és a fékek!Főleg túrázni használtuk a csapatunkban három egyforma volt elég nagy feltünést keltve.Hibája talán csak az volt hogy erős turbulenciát okozott 160-170 között a hátul ülő,ilyenkor a fejem jobbra- balra csapódott de húztam egy kis gázt és minden megoldódott.250 körül volt a legtöbb amit mentem a párommal,(a haverom 280/ két fő) olyan stabil volt mintha nem lett volna alattam aszfalt.Az alpok túrán 4.7litert evett.Sajnáltuk eladni de építkeztünk.

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi.Szűrők, olajok, fékbetétek cseréje természetesen.

Ide hordtam szervizbe

mivel nem volt vele semmi gondom az apróbb dolgokat én csináltam meg

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19