A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 650 1976 (650)

Z 650 1976 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mégis csak a húszéveseké a VILÁG!:-)

Szöveges ítélet

A motort 2 éve vettem egy barátomtól, nem akartam ilyen öreg motort, de ismerve a tulajt, illetve a hozzáértését, bátran vágtam bele. Nem bántam meg, nagyon jól összeszoktunk, megszerettük egymást (a motorral).:-) 72 ló nekem bőven elég. Most vagyok 32 éves, az első motoromat apám vette kosárban - egy, már akkor is öregnek számító jawa mustangot. Én akkor 7 éves voltam. Együtt raktuk össze. Ő régi motoros lévén valaha a ma már nem létező Postás SE motocross szakosztályában is motorozott. Szóval a háttér és a hozzáértés adott volt. Pár hónap alatt összeállt a motor. Ezen tanultam motorozni. Utána néhány Simson, MZ, Jawa következett, majd az első nyugati motor 24 évesen, egy 250-es Virago. Ha jól számolom 25 éves motorozás van mögöttem és még így is azt mondom, hogy elég a 72 ló.
Nem kéne soha egy 150-170 le-s sportmotor, sajnos nálunk az utak illetve az autosok hozzáállása miatt ugysem lehet kimotorozni azt, ami egy olyan motorban van.
A Kawával voltam már a Mátrában, Ausztriában. Egy nagyon megbízható, jó úttartásu, kényelmes gépnek tartom. Még kétszemélyel is jó a rugózása, elég nagy az ülése. A feleségem is nagyon szereti. Egyszer öcsémékkel mentük motorozni és, hogy ő is ki tudja próbálni cseréltünk. Kb 5-6 km-t mentünk és az asszony már ütötte a hátam, hogy cseréljük vissza mert ez nem kényelmes! (GSX400)
Remélem még sok kilométert fogunk megtenni az öreg Z Kawával.

Hibalista

- Semmi sem romlott el. Nagyon megbízhatónak mondható. A karbantartást igényli, mint minden jármű, de ezek még össze vannak rakva.:-)
- 8000e.km-ként szigorúan olajcsere, melegítés és normális használat. Tuti, hogy még 80e-t elmegy gond nélkül.

Ide hordtam szervizbe

A szükséges szervizeket magam is meg tudom csinálni.(olajcsere, láncszett, fékbetét...stb)
Egy szelepállítás már ráférne, ezt majd szakemberre bízom!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19