A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

KLX 300 R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenre jó

Szöveges ítélet

Egy kedves barátom hívta fel rá a figyelmem, igaz, koránt sem ezt a motort akartam megvenni, mert jelentősen eltért az elképzeléseimtől, aztán elkezdtem olvasgatni és egyre inkább tetszett, azt tudtam róla hogy nem egy elnyűtt darab, gondoltam nagy melléfogás nem lehet, hát így került hozzám.
Eleinte a cross brigáddal jártam és éreztem is hogy nem egy erőgép, meg a futóművet is puhának éreztem, de mindettől eltekintve nagyon jókat motoroztunk Sóskúton, Nyáregyházán (ez utóbbi a kedvencem) mindenhol helytállt becsülettel. A mély homokot nem szereti, ezt a problémát egy gyorsítós karbival lehetne orvosolni, akkor agresszívabb lenne viszont az erdőn mezőn túrák alkalmával rájöttem, hogy ezt így kell hagyni ahogy van.
Egy két hosszabb túra kellett ahhoz hogy rájöjjek, hogy a puhának gondolt futómű tökéletesen kényelmes, a gyengének gondolt motor pont elég.
Amitől viszont igazán szerethető, az a gondtalansága, amikor túrázok mindenki a tankot lesi hogy elég még a benzin a következő kútig,pedig nem is húztak kövér gázt, én meg fél tankkal röhögök és közben nem kell figyelnem a gázra, egy sirató közepén feldőlt Drz-s vért izzad mire lejön a dombról én lökök rajta kettőt és már megyek is lefelé,mert csak 106 kiló és sosem jutott eszembe hogy itt-ott vajon lesz még erőm felállítani, a crossos brigád azon kínlódik hány az üzemóra és most mit kell cserélni, én meg csendben hallgatom, mert az enyém nem üzemórás és eltekintve attól, hogy érezhetően örökké fog tartani, a legnagyobb problémám hogy megint olajos lesz a kezem a légszűrő mosástól. Hát ennek a motornak ez az igazi ütőkártyája, tudom, hogy sosem fogok "az elejével menni" egy versenyen, nem ez lesz a leggyorsabb a 4 kilométer egyenesben, és a hangja sem ennek a legnagyobb, de mindenhol helytáll és minden eltöltött perc örömet okoz.

Hibalista

- Nem romlik el!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19