A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

KZ 250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagynak látszik

Szöveges ítélet

Igazság szerint ajándékba kaptam (eszembe sem jutott volna 190 cm-el, 110 kg-al 250-est venni), de kellemesen csalódtam, a rövid áttételezéssel egész jól motorozható, a két kipufogóval (valószínűleg ki van belezve) egész nagyvas hangja van, az önindítóval, két tárcsafékkel, 6 sebességgel, tényleg komolyabb mint amit a lökettérfogata sejtetni engedi. 3000-től elmegy (akár 6.-ban is), de kényelmesen elforog 10000-ig is, persze ez kell is 90-nél már 7000-et forog 6.-ban, de alattam nemigen megy 110 fölé (lehet, hogy valami baja van, mert annak idején a 250 ETZ-vel többet mentem pedig az csak 21 le volt, ez pedig elméletileg 26... Na mindegy, az biztos, hogy 90 felett előzni csak hosszú egyenesben érdemes.
Szerintem nagyon szép bicaj, igazi retró a króm indexek pl. tényleg fémből vannak, króm csomagtartó, polírozott deklik, sor2, léghűtés.....
A futómű sincs túlspilázva, kicsit puha (vagy csak kövér vagyok), viszont szépen szűri az úthibákat, ami viszont borzalmas az a PL M0-ás hosszanti marásai úgy viszik a hátulját mintha valaki zsinórral rángatná (elsőre elég zavaró volt).

Hibalista

- első fék nyikorgott (betét csiszolás)

Ide hordtam szervizbe

én voltam...

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? ETZ 250 Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19