A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Kle 500 2006 (498)

Kle 500 2006 (498) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Neked való.

Szöveges ítélet

A motor német importból származik, még a regadó előtti utolsó pillanatban sikerült hozzájutni. A 10000 km elég hihetetlenül hangzott 96os létére, de az állapota miatt meg mertem venni, gyakorlatilag karcmentes szalonmotornak nézett ki. Eddig semmi nem romlott el rajta, megbízhatóságból jeles. Mivel igen keskeny, remekül lehet vele lavírozni autósorok között, és kis helyeken. Az ülése kissé puha, 80kg-nál súlyosabb emberkék már pár km után panaszkodtak, hogy "szétvágja őket a büdös gebe", nekem nincs vele bajom. A motorblokk nem mentes a rezonanciáktól, de semmi igazán vészes/idegesítő nem lép fel rajta. Meglepő módon mint a tötymögést, mind a forgatást jól veszi, ha kell, igen fürge, de én sokkal jobban szeretem a csordogálós nézelődést. Az utazóját 100-110re tenném, de a 140et is nevetve tartja, igaz itt már erősen feszeget le róla a szél. Ha utast ültetek magam mögé, érezhetően elveszti a fürgeségét. A kezelőszervek jól vannak elrendezve, kivéve a duda gombja, amit akaratlanul örökké megnyomok. Az első teló elég puha, de még mindig jobb, mintha kiesnének a fogaim, mivel sűrített levegővel felfújható, így kicsit keményíthető, valamint kicsit több olajat tetettem bele, és így teljesen jó lett. A fogyasztás nekem 4 és 6 liter között szokott alakulni, mivel a tank elég kicsi, és a városi hatótáv valahol 220km környékén van, ami elég sűrű kútrajárást jelent. A végsebesség 160-180kmh közé tehető. Maga a motor igen barátságos, a pilóta ügyetlenkedését maximálisan tolerálja, viszont ne ezt válaszd, ha egykerekezni, vagy őrült módon száguldozni akarsz.

Ha még ezt is olvasod és nem kiáltottál fel szörnyedve a tötymögősen csordogálás résznél, ez a motor neked (is) való. :)

Hibalista

- Semmi. A fékbetéteket kellett kicserélni.

Ide hordtam szervizbe

Cimbi :)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19