A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Klr 650 1987 (651)

Klr 650 1987 (651) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem Szopatógép, másnak Élete legjobbja

Szöveges ítélet

Egy sufniból vettem meg egy rámenős MLM-el foglalkozó gyerektől. Jóhiszeműen feltételezem nem értett hozzá, ahogy akkoriban én sem nagyon.
Használgattam, de erős terhelésnél csattogott a motorja.
Mint utóbb kiderült, a megnyúlt vezérműlánc adta a hangot. Aztán eccercsak csörögve elment a vezérlés ,megbontva látszott, hogy a vezérműlánc egyik vezetőjének tartóöntvénye letörött és vmi műgyantás dzsuvával taknyolták vissza.
Elvittem MÁRKASZERVÍZBE ahol elszámoltak mindent:
hengerfejfelújítás, új szelepek, új vezérműlánc stb-stb. Mindezt olyan cca 150ezerér!
Úgy, hogy még én rohangáltam bontókba alkatrészér, utólag belátva, jó nagy barom voltam. A bontókban ritka ez a típus, inkább KLR600-zal vannak tele.
Nagy nehezen össze lett rakva, aztán kigyulladt, mert vmit elkötöttek benne.
Elvittem elektromoshoz, az tekercselt egy új tirisztort, meg csinált úgy gyújtáselektronikát. Ne kajáljatok be mindent, nem csak a gyári cucc jó a régebbi verdákhoz!!!
A sokkból való felépülés után kisvártatva eladtam, aztán visszahívott a vevő, hogy szétszedette és elmondta, hogy jól át***sztak, mert CSAK A VEZÉRMŰLÁNCOT CSERÉLTÉK A MÁRKASZERVÍZBEN! Visszarakták a görbe szelepeket, stb, stb. és levettek egy valag lóvéra. A hűtőrendszerét is szimplán vízzel töltötték fel, ohne fagyálló, vmint isten tuggya milyen fáradtolajat raktak vissza bele. HANGSÚLYOZOM: MÁRKASZERVÍZ.
Mindent összevetve én jól becerkáztam a dolgot, de hallottam haveroktól, nekik a kedvencük volt, meg hogy olaszból behozott verdákkal krosszoznak és semmi bajuk.
Remélem segítettem, Ti ne járjatok így!

Hibalista

- vezérlés cca 150eFt kár
- tirisztor cca 35 javítás

Ide hordtam szervizbe

Elkeserítő, de Kawasaki márkaszervizbe!

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19