A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Zephyr 550 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök szépségű jóbarát.

Szöveges ítélet

Jó sok motort próbáltam már,de régi vágyam volt egy igazi klasszikus gép, mint a Kawa.
Először egy Z 750 L lett a tulajdonom,de nem igazán vált be,bár nagyon gyors volt.
Most már egy éve megvan az 1992-es Zephyr 550 és imádom. Sajna elég rossz állapotba került hozzám, de rendelkezem két erős kézzel meg egy mafla fejjel így hát már elég szép az állapota a gépnek.
Nagyon jól megy, csuda jók a fékek,jó a váltó. Hidegen kicsit molesztálni kell,de hamar bemelegszik és onnan kezdve menyország. A 750-eshez képest alacsonyabb és ez nagyon jól kihasználható. Gyönyörű a hangja és bizony meg is bámulják.Nem szeretem az idomos gépeket,,ahol minden rejtve van. Nem túl erős a gép mert csak 50 lovas,de normális kézben ez is bőven elég. Gyorsításkor sem marad szégyenben és a végsebessége is nagyon jó.
Lehet vele kereket pörgetni,meg egykerekezni,de minek. Ovisoknak való látványos marhaság.
Kiválló túrázós motor. Vigan megy 110-130 as tempót és innen még jól gyorsul ha muszáj
előzni. Pakolhatósága persze nem a legjobb, de egy hátsó dobozt könnyen fellehet rá rakni, és ez elég is. Oldal doboznak is van lehetőség, bár ez ronthat a szépségén. Normál hajtás esetén 5 lötyi anyag elég neki.A mostani motorokhoz képest kissé férfiasabb keményebb,de nagyon hálás. Alkatrész ellátása az átlagosnál nem rosszabb, simán beszereztem mindent ami kellet.
Napi 400km vezetés után már elég kimerítő lehet az ülés pozíció, legalábbis nekem.
Mindenkinek ajánlani tudom, aki nem versenyezni de sportosan akar motorozni.
Örök szépségű gép.

Hibalista

- Teló szimering

Ide hordtam szervizbe

Pisti-tuti

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (0) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Z 750 Következő motorja? Kawa
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19