A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

zx9r 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

őszinte rakéta

Szöveges ítélet

Tesztek hosszas olvasgatása után esett rá a választásom és nem bántam meg. 1999-es évjárat zöld-lila színben. Gyönyörű. Itt nincs felfordított teleszkóp, digitális műszerfal, befecskendezés, exup szelep, kormányteló, radiális fékek, ilyen-olyan digitális elektronikus hiper kütyük.
Ami van: hagyományos teló, hagyományos fékek, analóg órák, karburátor... ennyi. Nem is kell más, minden tökéletesen és tökéletes összhangban működik.
A legjobb választás közútra. Súlya már elég könnyű ahhoz, hogy dinamikusan lehessen terelgetni, de elég nehéz ahhoz, hogy egy kamion szele vagy az oldalszél ne borítsa fel. Hatalmas burkolata és ülései túrázásra is alkalmassá teszik. Formavilága a mai napig gyönyörű. Futóműve közútra tökéletes, minden irányba állítható. Fékeit nem érheti komolyabb kritika.
A lényeg a motorja. Elég zajos, kissé zakatolós, de ez a kawasaki jellegzetessége. Forgatva gyönyörű hangja van. Alul meglepően nyomatékos,7.000-től nagyon megy, 10.000 felett olyat gyorsul, hogy leszakad az agyad. Sportdob kötelező rá. Avatott kezekben bármelyik mai motor komoly ellenfele lehet. Fenntartása átlagos, csak láncot és a hátsó gumit eszi az erő. A fékek használattól függően kopnak. Fogyasztása 5.5-től 7.5-ig mozog. Még extrémül hajtva sem megy 8.0liter főlé. Hátsó ülés alatt sok hasznos dolog elfér.
Összességében egy valóban kitűnő választás annak aki nem 60kg és mégis szeretne egy sportos motort, amivel túrázni is el lehet menni, nem szervízigényes és ereje, teljesítménye mindig elkápráztat. Komoly kultuszmotor, ezt a kategóriát felváltották az ezresek. Még mindig tekintélyt parancsol, megnézik az emberek.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? fzs 1000 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A kek tehen

Zx-9r 1994 (900) - 2000
2015.05.24 20000   -

A legalizált szerető

GPZ 1100 - 1995
2013.10.11 86000   -

A legenda részese.

ZX 12 R - 2002
2022.03.15 6000   -

A legjobb az 500-as kategóriában!

Er-5 2001 (498) - 2002
2013.09.28 22600   -

A létező legjobb Ár/érték arány!!!!

ZX9R - 1997
2012.02.01 3000   -

A nagy és ritka Zizi

ZZR 1200 - 2003
2010.10.28 3000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19