A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zrx 1200r 2004 (1164)

Zrx 1200r 2004 (1164) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

REX, az allrounder

Szöveges ítélet

Először is a címadásról:
REX: angol nyelvterületen így becézik a ZRX-et (aki tud kicsit is angolul rájön miért).
Allrounder: a ZRX azon kevés, kihalófélben levő motorok egyike, amely valóban minden körülmény között megállja a helyét: városi használatra, szerpentinre, autópályára, hosszú túrákra egyformán alkalmas.
Az ülés nagyon kényelmes: puha, széles. (az utasnak is!!) Az üléspozíció is jó eltalált, klasszikus: enyhén előredöntött felsőtest, széles kormány. A gyári plexi kevés szélvédelmet nyújt, ezért kicseréltem MRA-ra (ez jól bevált, más márkát nem ajánlok). Az olyan igényes részletmegoldások, mint az excenteres láncfeszítő, vagy a hidraulikus kuplung, ma alig található meg új, drága motorokon, (még Kawákon sem!)valószínűleg költségtakarékossági okokból. A futóművön is divat manapság spórolni. Nos, a ZRX-en elől-hátul minden irányba álítható Kayaba rugóstag található. A fék hatékony és jól adagolható 6 dugattyús Tokico.
Design: külsőre a 80-as évek Z1000R-jére hajaz.
Motor: a ZZR1100-as módosított blokkját kapta, visszafojtott teljesítménnyel az egyenletesebb nyomaték érdekében. (122LE, 110nm)
A gyártását sajnos leállították, de aki még siet, kifoghat elfekvő raktári példányt...

Hibalista

- Műszerfalizzók rendszeresen kiégnek - LEDesre cseréltem őket
- Szélvédő plexi elrepedt - D.M.C. garanciában nem cserélte ki! Akkor minek is fizetem a drága kötelező szervízt?...

Ide hordtam szervizbe

Brezo Motor, Szentes: a szerelő elnyalta az emelőszem menetét!... Garanciális ügyintézéssel 1 egész évet várattak és után sem intézték el

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19